اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی ایجرود خبر داد

احداث 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود

رئیس جهاد کشاورزی ایجرود گفت: 12 گلخانه کوچک خانگی در این شهرستان احداث شده است.

احداث 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود

عبدالحسین دودانگه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: احداث این 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود در راستای ترویج کشت محصولات گلخانه‌ای بوده است.

وی به این گلخانه‌های کوچک خانگی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: این 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود در توسعه گلخانه‌های کشاورزی موثر است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود با بیان اینکه از 12 نفر متقاضی احداث گلخانه کوچک خانگی ثبت نام به عمل آمد، یادآور شد: این 12 نفر برای راه‌اندازی گلخانه ساماندهی شدند.

وی توسعه واحدهای کوچک گلخانه‌ای را مهم برشمرد و تاکید کرد: باید نسبت به توسعه واحدهای کوچک گلخانه‌ای در ایجرود تلاش کرد.

دودانگه ایجاد اشتغال در سطح وسیع را یکی از مزایای مهم 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود عنوان کرد و افزود: باید به ظرفیت‌های اشتغالزایی گلخانه‌های کوچک خانگی توجه شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود به تسهیلات اعطایی برای احداث این 12 گلخانه کوچک خانگی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان جهاد کشاورزی استان در جهت اعطای کمک بلا عوض به متقاضیان صورت گرفت.

وی اعطای کمک بلاعوض به متقاضیان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: کمک بلا عوض به متقاضیان به مبلغ 10 میلیون ریال بوده است.

دودانگه به واحدهای کوچک گلخانه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: احداث گلخانه در حیاط منزل متقاضیان صورت می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از متقاضیان، اظهار داشت: توزیع سی دی آموزشی، بروشور، ارائه آموزش‌های لازم در مورد نوع محصول و روش صحیح کاشت به متقاضیان صورت گرفته است.

وی توسعه واحدهای کوچک گلخانه‌ای را دارای مزیت‌های بالا دانست و تاکید کرد: باید نسبت به توسعه این واحدها اهتمام بیشتری داشت.

دودانگه از آمادگی لازم جهت ثبت نام از متقاضیان جدید خبر داد و گفت: از آمادگی لازم جهت اعطای تسهیلات به متقاضیان وجود دارد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود به احداث واحدهای گلخانه‌ای در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته هشت گلخانه کوچک خانگی در روستاهای مختلف شهرستان ایجرود احداث شده است.

وی اشتغالزایی و کسب درآمد برای فعالین این بخش را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از مزایای توسعه این گلخانه‌ها استفاده بهینه صورت گیرد.

دودانگه به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه ایجرود اشاره کرد و گفت: ایجرود دارای ظرفیت‌های بهینه‌ای در بخش‌های کشاورزی است.

انتهای پیام/73007/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول