اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

ایجاد تعاونی تولید کشاورزی در روستای چهاربرج

بخشدار آبپخش از ایجاد تعاونی تولید کشاورزی در روستای چهاربرج خبر داد.

ایجاد تعاونی تولید کشاورزی در روستای چهاربرج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی صبح امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی دشتستان و استان است و برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه کشاورزی این منطقه از برنامه‌های مهمی است که به آن توجه داریم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: ایجاد تعاونی‌های تولید و تعاونی‌های نخلداران از رویکردهای ارزشمندی است که بخش مهمی از خواسته‌های باغداران را برآورده می‌کند و در بهبود وضعیت کشاورزان و نخلداران منطقه آبپخش تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

وفایی بیان داشت: در ماه‌های گذشته بررسی‌های لازم به‌منظور آغاز فعالیت تعاونی‌های تولید کشاورزی در منطقه صورت گرفته و آغاز به‌کار تعاونی تولید خرما در روستای چهاربرج گام نخست کشاورزان و نخلداران آبپخش در ایجاد تعاونی‌های تولید است.

وی با اشاره به اینکه تعاونی تولید و خدمات کشاورزی روستای چهاربرج به‌صورت پایلوت فعالیت خود را شروع کرده است، اضافه کرد: این تعاونی به‌صورت الگو فعالیت خود را در منطقه آغاز کرده و در ماه‌های آتی شاهد ایجاد تعاونی‌های بیشتر در مناطق شهری و روستایی خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: کارشناسان و افراد صاحب‌نظر در عرصه کشاورزی ایجاد اتحادیه نخلداران و تولید کنندگان خرما را از ضروریات کشاورزی منطقه می‌دانند و در آینده نزدیک و پس از شکل‌گیری تعاونی‌های تولید در مناطق شهری و روستایی آبپخش شاهد شکل‌گیری این اتحادیه خواهیم بود.

بخشدار آبپخش مشارکت کشاورزان در این امر را ضروری دانست و عنوان کرد: مشارکت کشاورزان در ایجاد تعاونی‌های تولید و خدمات کشاورزی ضروری است و امیدواریم کشاورزان و نخلداران منطقه با مشارکت فعال خود زمینه را برای تسریع در اجرای این برنامه هموار کنند.

وفایی متذکر شد: با توجه به اینکه آبپخش یکی از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشاورزی استان است، تمام توان خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم آبپخش به‌کار می‌گیریم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول