اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

ایجاد 1500 شغل توسط کارگروه کشاورزی بم

فرماندار بم گفت: یک‌هزار و 500 نفر از طریق کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان تسهیلات دریافت کرده و مشغول به کار شدند.

ایجاد 1500 شغل توسط کارگروه کشاورزی بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان عرصه تعاون با تبریک هفته تعاون اظهار کرد: با پرداخت 75 میلیارد تسهیلات بانکی بیش از یک‌هزار و 500 نفر از طریق کارگروه توسعه بخش کشاورزی بم تسهیلات دریافت کرده و مشغول به کار شدند.

وی اضافه کرد: خدمت بی‌منت ملاک کار کردن در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و حرکت جامعه به سمت رفاه و آرامش است و ما باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای موجود زمینه زندگی سالم را برای مردم ایجاد کنیم.

فرماندار بم افزود: وجود بی‌اعتمادی در بین اعضای شرکت‌های تعاونی و عدم شرایط خوب و همچنین فعالیت نامناسب تعاونی‌ها سبب شده است که مردم به آنها اعتماد نداشته باشند.

زین‌الصالحین ادامه داد: در بخش تعاون ساز و کارها مناسب نیست و می‌طلبد که برنامه‌ریزی بهتری در سطح کشور برای افزایش شرکت‌های تعاونی انجام شود تا این بخش پویایی خود را به دست آورد.

وی با تاکید بر معرفی تعاونی‌های برتر شهرستان بم و تجلیل از آنها تصریح کرد: بخش تعاون گمنام است و مردم مزایای این حوزه را به خوبی نمی‌دانند لذا باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

فرماندار بم تصریح کرد: در چند ماه گذشته اشتغال بیش از یک‌هزار و 500 نفر از طریق کارگروه توسعه کشاورزی بم انجام شده است، اما با توجه به بالا بودن آمار بیکاران این شهرستان مشکلات بخش اشتغال فراوان است و نیازمند فعالیت بیشتری هستیم.

زین‌الصالحین گفت: در بحث اشتغال وظیفه داریم موانع را رفع کرده و کارکنان ادارات نیز اقدامات را با سرعت بیشتری انجام دهند تا هر چه سریع‌تر جوانان در بخش‌های مختلف مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/2446/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول