اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

افزایش اعتبارات بخش کشاورزی به بیش از 220 میلیارد ریال در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش اعتبارات فصلی کشاورزی در استان کرمانشاه از 110 میلیارد و 500 میلیون ریال به 220 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.

افزایش اعتبارات بخش کشاورزی به بیش از 220 میلیارد ریال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در جلسه طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر کارگروه طرح توسعه کشاورزی روند خوب و مناسبی طی کرده که این امر جز با تلاش و هم‌دلی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه حاصل نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی افزود: در امر تسهیلات بانکی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته به گونه‌ای که از 439 میلیارد تومان سهم استان، کل این مبلغ تعیین تکلیف شده و پیشرفت جذب سهمیه نسبت به جلسه گذشته کارگروه هشت درصد بوده و انعقاد قرارداد نیز سه درصد افزایش داشته است.

دمیاد از کسب رتبه نخست کشور توسط کرمانشاه در خصوص ذخیره گندم خبر داد و خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات سال‌جاری نیز مبلغ دو میلیارد ریال به صورت تسهیلات کم‌بهره به حوزه فعالیت زنان روستایی اختصاص خواهد یافت.

به گفته استاندار کرمانشاه، افزایش اعتبارات فصلی کشاورزی در استان کرمانشاه از 110 میلیارد و 500 میلیون ریال به 220 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.

در ادامه این جلسه، مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به مهم‌ترین مشکلات پرداخت تسهیلات به کشاورزان، گفت: عدم پذیرش اسناد زراعی و تک‌برگی به عنوان وثیقه توسط بانک‌ها و عدم بررسی پرونده‌های ارسالی و شناسنامه طرح‌های زیر یک میلیارد ریال از سوی بانک‌های عامل به بانک‌های مرکز از جمله این مشکلات است.

علی‌اشرف منصوری اظهار داشت: افزایش نرخ سود تسهیلات طرح‌های بخش صنایع کشاورزی به 16 درصد از سوی صندوق توسعه ملی، کند بودن روند ارسال شناسنامه طرح‌ها به صندوق توسعه ملی و اخذ مسدودی اعتبار از سوی بانک صادرات مرکز و روند کند صندوق توسعه بخش کشاورزی در خصوص انعقاد قرارداد طرح‌های اعلام مسدود شده در سال 92 از جمله دیگر مشکلات موجود است.

انتهای پیام/2700/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول