اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار البرز تأکید کرد:

ضرورت تکمیل طرح‌های کشاورزی در استان البرز

مدیرکل امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار البرز بر ضرورت تکمیل طرح‌های کشاورزی در استان البرز تأکید کرد.

ضرورت تکمیل طرح‌های کشاورزی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین بغدادی ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان البرز اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در زمینه کشاورزی است که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت تکمیل ظرفیت‌های بخش کشاورزی است که باید به این مهم توجه ویژه و اساسی شود.

این مسئول با بیان این که حفظ منابع آب و توسعه آن در بخش کشاورزی یکی از محوری‌ترین مسائل در بخش کشاورزی است افزود: توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی با تأمین انجام می‌شود لذا با توجه به ارتباط تناتنگی که آب و کشاورزی با هم دارند لذا حفظ منابع آب در کشاورزی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بغدادی رد ادامه سخنان خود با اشاره به سیاست‌های 100 روزه دولت در حوزه اقتصادی و تکمیل ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی تصریح کرد: جهاد کشاورزی به منظور اجرایی ساختن مصوبه دولت از طرح‌های دارای اولویت در بخش‌های دام، زنبورداری، گوشت، کشاورزی و...حمایت کند و فعالیت‌های بخش کشاورزی را توسعه بخشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود بر بهره‌گیری از ظرفیت مجتمع مرغ مادر در حصارک تأکید کرد و گفت: این ظرفیت با استفاده از دعوت سرمایه‌گذاران می‌تواند به تحقق بپیوندد.

بغدادی راه‌اندازی چاه شهرک گلخانه‌ای هشتگرد ظرف مدت یک هفته و ضرورت نظات بر عملکرد شهرداری گرمدره و ورود جهاد کشاورزی کرج در رصد فعالیت‌ها و بهره‌برداری‌های غیر قانونی از اراضی کشاورزی را از دیگر مهمترین مسائلی عنوان کرد که باید در بخش کشاورزی بیشتر به آن توجه شود.

انتهای پیام/2302/ک20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول