اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دولت یازدهم به وعده‌هایش در مهار گرانی‌ها عمل کند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دولت یازدهم باید به وعده‌هایش در مهار تورم و گرانی عمل کرده و نور امید را در دل مردم روشن کند.

دولت یازدهم به وعده‌هایش در مهار گرانی‌ها عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: آنچه که امروز خواسته و مطالبه اصلی و حقیقی مردم از دولت جدید به شمار می‌رود، آن است که در اسرع وقت به گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شود تا یک حرکت مثبت و رو به جلو را در برطرف کردن مشکلات اساسی مردم شاهد باشیم چرا که گرانی‌ها برای مردم آزاردهنده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نباید شعارهای دولت اعتدال رنگ و بوی افراطی به خود بگیرد یا عده‌ای بخواهند از این شعارها به نفع خود استفاده کنند بلکه از دولتمردان جدید انتظار آن است که به جای حواشی به اصل خواسته مردم توجه کنند و در مسیر برطرف کردن معضلات اقتصادی گام‌های جدی و عملی بردارند.

قیاسی در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث تلخ و تأسف‌بار کشور سوریه و حمایت همه‌جانبه سران منطقه و غرب از تروریست‌ها خاطر نشان کرد: ادعای اخیر آمریکا در حمله به کشور سوریه ادعایی دروغین و کذایی است چرا که آمریکا دیگر آن قدرت سابق را ندارد که بخواهد به مانند کشور عراق و افغانستان برای حفظ منافع خود به سوریه یورش ببرد.

این مسئول در ادامه ضرورت حفظ وحدت و همدلی امت اسلامی را در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی خاطر نشان کرد و ادامه داد: این دسیسه‌ها و فتنه‌ها هیچ ثمر و نتیجه‌ای جز بی‌آبرو کردن نظام‌های استکباری به همراه ندارد.

وی فرا رسیدن هفته حج را نیز گرامی داشت و از حجاج بیت‌الله‌الحرام خواست تا در سرزمین وحی الهی از مشرکان روزگار اعلام براعت حقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/62006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول