اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

دولت یازدهم به حوزه اشتغال و تعاونی‌ها نگاهی توسعه‌گرا دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نگاه دولت یازدهم در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها را نگاهی توسعه‌گرا ارزیابی کرد.

دولت یازدهم به حوزه اشتغال و تعاونی‌ها نگاهی توسعه‌گرا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان یک‌شنبه‌شب در نشست با مسئولان اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مبارزه با فساد و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های دولت یازدهم در تشکیلات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است چرا که مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای بر این مهم در استان‌ها دارد.

وی نگاه دولت یازدهم در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها را نگاهی توسعه‌گرا ارزیابی کرد و افزود: باید حول منشور کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب قوانین و مقررات تعریف شده به این توسعه شتاب بخشید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مقابله و مبارزه با فساد در لایه‌های اداری و تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت آنان را رسالت جدید تعریف شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: پاسخگویی سریع به مشکلات مراجعه‌کنندگان، قضاوت‌های عادلانه و صدور آرای مبتنی بر قانون در رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی، نظارت بر تعاونی‌ها و تلاش در راستای رفع مشکلات موجود در این حوزه از دیگر مواردی است که مقام عالی وزارت در جلسه معارفه خود بر رعایت آنها تاکید ویژه‌ای داشته است.

باغبانیان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سنندج در سال 1388 اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که معظم‌له اشتغال و سرمایه‌گذاری را در استان مورد تاکید قرار دادند، باید با گسترش و توسعه تعاونی‌های کارآمد به افزایش ظرفیت‌های اشتغال در استان کمک کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: از این طریق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور در پایان برنامه پنجم توسعه دست‌یافتنی می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری را نیز یک کار فرابخشی خواند و گفت: برای ایجاد و افزایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان باید همه دستگاه‌ها مشارکت نمایند.

در این جلسه، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح‌های تعاونی، برگزاری همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و ... از جمله برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در گرامیداشت هفته دولت و تعاون در شهریور ماه امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/79002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول