اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

دولت یازدهم تقوای سیاسی را در دستور کار قرار دهد

امام جمعه میاندوآب گفت: امید است این دولت با محور قرار دادن تقوای سیاسی در کارها و پیروی از راه شهدا و راه امام خامنه‌ای به اهداف عالی نظام دست یابد.

دولت یازدهم تقوای سیاسی را در دستور کار قرار دهد

محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نامگذاری هفته دولت، اظهار داشت: سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان هفته دولت گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان امروز به شهید رجایی اقتدا کنند، تصریح کرد: دولت‌مردان با ادامه راه این شهدا، در اخلاق، معنویت و مردم‌داری از آن‌ها الگوبرداری کنند.

قهرمانی ابراز داشت: دکتر روحانی امروز با حمایت ملت و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده است.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم توفیق تشکیل دولت خدمت‌گذار، متدین و متشرع را به وی اعطا کند.

وی به وجود مردم سالاری دینی در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم سالاری دینی برکات فراوانی را برای ملت و دولت به همراه دارد.

قهرمانی با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: امید است این دولت با محور قرار دادن تقوای سیاسی در کارها و پیروی از راه شهدا و راه امام خامنه‌ای به اهداف عالی نظام دست یابد.

وی به وجود درد و رنج در عراق، سوریه، مصر و ... اشاره کرد و اذعان داشت: برای حل این مشکل همه کشورهای اسلامی از فتنه‌های خون باری که در کشورهای اسلامی آرامش مسلمانان را به هم ریخته است جلوگیری کنند.

قهرمانی اضافه کرد: حفظ وحدت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول