اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دولت یازدهم نقاط ضعف دولت‏های قبلی را حذف کند

امام جمعه دماوند گفت: دولت یازدهم باید نقاط ضعف دولت‏های قبلی را کم‏رنگ یا حذف و نقاط قوتشان را تقویت کند.

دولت یازدهم نقاط ضعف دولت‏های قبلی را حذف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته بام ایران که در مسجد جامع دماوند و با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن 10 دولت در آستانه شکل‏گیری کامل دولت یازدهم هستیم، ادامه داد: بارزترین فضایی که اکنون در آن قرار داریم، فضای وحدت و همدلی است.

وی خاطرنشان کرد: همان‏گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش فرمودند، این یک فرصت مغتنم برای هم‏دلی مجلس و دولت و همراهی و همکاری مسئولان با یکدیگر است.

امام جمعه دماوند با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: مسئولان باید خدمت بی‏منت به مسلمین و مردم جامعه اسلامی را از این دو شهید بزرگوار بیاموزند و همواره آنها را الگو قرار دهند.

تأکید مقام عظمای ولایت بر حمایت از دولت است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه تأکید مقام عظمای ولایت بر حمایت از دولت است، تصریح کرد: ایشان در جمع  دانشجویان فرمودند که با انتقاد از دولت مخالف نیستند؛ اما نباید در انتقاد عجله کرد، بلکه ابتدا باید زمینه کار فراهم شود و سپس در صورت نیاز انتقاد و نه عیب‏جویی صورت گیرد.

علاءالدینی افزود: اکنون این فضای امن سیاسی که در کشور برقرار شده است، مدیون مدیریت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هستیم که فرمودند در این لحظه و پس از انتخابات هر کس آشوب به پا کند، هیزم به آتش دشمن انداخته است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: با شروع به کار دولت یازدهم، حجم تحریم‏ها بیشتر خواهد شد، اما مردم فهیم و آگاه کشورمان همچون همیشه در صحنه خواهند بود و این بار با حمایت از دولت جدید نقشه‏های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

دشمنان سوریه رسوا شدند

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به اوضاع کشور سوریه تصریح کرد: دشمنان خواستند کشور مسلمان سوریه را به استفاده از سلاح‏های شیمیایی متهم کنند، اما خودشان با پخش فیلمی درست یک روز قبل از انتشار این خبر، کار خود را ساختند و خودشان را لو دادند.

علاءالدینی اضافه کرد: پس از اتفاق‌های فتنه 88 اکنون به ساحل امن آرامش رسیده‏ایم؛ اما متاسفانه کشورهای مسلمان دچار ناامنی شده‏اند و تیرهایی که باید قلب دشمنان اسلام را نشانه می‏گرفت، قلب برادران و خواهران مسلمان را نشانه گرفته است.

افشای اسناد کودتای 28 مرداد لرزه بر اندام دشمن انداخت

امام جمعه دماوند در بخش دیگری از خطبه‏های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 گفت: اکنون می‏بینیم که با رو شدن اسناد محرمانه در خصوص دست داشتن برخی کشورها در آن حادثه، رعب و وحشتی در دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی افتاده است.

وی افزود: آنچه در ایران آن زمان اتفاق افتاد، از وادار کردن شاه و تطمیع مسئولان تا راه انداختن تظاهرات ساختگی و دروغین با حضور جمعی از اراذل و اوباش و بانیان فساد و فحشا و برخی از زنان فاسد، همگی زیر سر افرادی بود که تاب دیدن پیشرفت و خودکفایی ایران را نداشتند.

علاءالدینی همچنین در خطبه‏های اول نماز عبادی سیاسی جمعه دماوند با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه، عموی گرانقدر پیامبر اکرم (ص) و آسیب‏های جنگ احد خاطرنشان کرد: 50 نفری که وظیفه حفظ و حراست از عقبه سپاه پیروز اسلام را داشتند، در یک لحظه گول وسوسه شیطان را خوردند.

وی تصریح کرد: آنها به خاطر مادیات و کسب غنایم، پست حساس خود را ترک کردند و این فاجعه تاریخی را به وجود آوردند.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول