اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل خواستار شد

کنترل گرانی و اشتغالزایی از اولویت‌های دولت یازدهم

امام جمعه آران و بیدگل گفت: در شرایط کنونی که اقتصاد کشور دچار بیماری شده است، کنترل تورم و گرانی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مهم و اساسی دولت یازدهم به حساب می‌آید.

کنترل گرانی و اشتغالزایی از اولویت‌های دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دولت، در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا با توجه بیشتر به ارزش‌های دستگاه اجرایی کشور و یادآوری رشادت‌های شهیدان رجایی و باهنر، عبرت‌هایی ارزشمند گرفته شود.

وی افزود: یکی از عبرت‌های واقعه هشتم شهریور سال 1360 این است که دشمنان ما، آرمان‌های نظام اسلامی را برای منافع خودشان خطر بزرگی به حساب می‌آورند و از هیچ جنایتی در راستای ضربه زدن به این آرمان‌ها فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط عاملان نفوذی وابسته به دشمنان صورت گرفت، تصریح کرد: واقعه شهریور 1360، نشان داد که نفوذی‌ها می‌توانند تأثیرات زیادی در خدشه وارد کردن به نظام اسلامی داشته باشند و این موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی همچنین با اشاره به کودتای 28 مرداد سال 1332، این واقعه را شبیه به اوضاع اخیر مصر دانست و ابراز داشت: محمد مرسی همانند محمد مصدق مورد حمله اطرافیانش قرار گرفت و این شد که وزیر دفاع مصر که در روی کار آمدن مرسی نقش بسزایی داشت، اکنون علیه وی به پا می‌خیزد و سبب مصادره شدن انقلاب مصر می‌شود.

وی، آینده مصر را بسیار نگران‌کننده و تاریک دانست و گفت: مصر به کانون جنگ و خون‌ریزی تبدیل شده است و در این شرایط و اوضاع، این آمریکا، اسرائیل و همدستانشان هستند که بیشترین بهره را می‌برند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از خطبه‌ها، در بیان مطالبات مردم و رهبری از دولت جدید، سالم‌سازی سیستم اجرایی کشور را از مهم‌ترین وظایف دولت جدید برشمرد و ابراز داشت: بروکراسی و عدم رسیدگی درست به مطالبات مردم در برخی دستگاه‌های اجرایی کشور مشکل بزرگی است که باید مورد توجه ویژه دولت جدید قرار گیرد.

وی افزود: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری، از وظایف مهم کارمندان دولت این است که تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و به دنبال رسیدگی مطالبات مردم باشند نه آن که ناراحت کردن آنان را دنبال کنند.  

موسوی از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری را توجه به اولویت‌ها دانست و تأکید کرد: در شرایط کنونی که اقتصاد کشور دچار بیماری شده است، کنترل تورم و گرانی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مهم و اساسی دولت یازدهم به حساب می‌آید.

انتهای پیام/2406/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول