اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تاکستان:

وعده‌های دولت یازدهم نوید خدمت‌رسانی به مردم را می‌دهد

امام جمعه تاکستان گفت: امیدواریم دولت جدید با وعده‌های ارایه شده بتواند در دوره چهار ساله بیشترین خدمت را به مردم رسانده و در این حوزه خدمت‌رسانی مطلوب گام بردارد.

وعده‌های دولت یازدهم نوید خدمت‌رسانی به مردم را می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین حجت‌الاسلام محمد عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر خواستار اهمیت بیشتر مسئولان به ورزش شد و اظهار داشت: اهتمام به این اصل به همراه توجه ویژه به ورزش‌های باستانی باید در برنامه کاری مسئولان قرار داشته باشد.

وی افزود: مسئولان باید در حمایت از جوانان ورزشکار سازوکارهای مناسب‌تر اتخاذ کند.

امام جمعه موقت شهر تاکستان با بیان اینکه جوانان امروزی در حال رشد بوده و قابلیت فهم و درک سیاسی بالایی دارند، تصریح کرد: جوان‌های کنونی از اندیشه بسیار ارزشمندی برخوردار بوده و اگر برای کشور تهدیدی رخ بدهد جوانان توانمند نسل کنونی همانند جوانان ابتدای انقلاب از آرمان‌های اسلامی صیانت و حفاظت می‌کنند.

عاملی با بیان اینکه جوانان باید توجه خود را به سوی مقابله با جنگ نرم دشمن متمرکز کنند، ابراز داشت: دشمنان در حال حاضر در زمینه جنگ نرم فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده و در این حوزه هجوم همه‌جانبه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران پدید آورده‌اند.

وی ادامه داد: نهاد‌های مختلف وظیفه دارند تا چکیده‌ای از واقعیت‌های برهه‌های مختلف زمانی را برای جوانان شرح دهند تا آنان در جریان شرایط فلاکت‌بار پیش از انقلاب اسلامی و افق مقتدر ایران اسلامی قرار بگیرند.

امام جمعه موقت شهر تاکستان ادامه داد: البته باید به مشکلات وسیع جامعه کنونی و دغدغه مردمی در این خصوص پرداخت که بر همین اساس دغدغه مسئولان نیز باید توجه به امور فرهنگی باشد.

عاملی ادامه داد: با نگاه منصفانه به مسایل می‌توان دریافت که بخشی از امور به توقع مردم برمی‌گردد که بسیاری از این توقعات نیز به جا بوده و نیاز به رفاه در سطح عمومی جزو انتظارات مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان این نکته که کاهش توقع مردم به نزول بسیاری از مشکلات کنونی می‌انجامد، ابراز امیدواری کرد: دولت جدید با وعده‌های ارایه شده باید بتواند در دوره چهار ساله بیشترین خدمت را به مردم رسانده و در این راستا گام بردارد.

وی پیشاپیش روز کارمند را تبریک گفت و اذعان کرد: کارمندان عضو در نظام اداری کشور باید از بیشترین توان خویش برای خدمت‌رسانی استفاده کرده و به این مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر تاکستان عنوان کرد: مردم نیز باید خادمان خویش را با توجه به کار حساس آنها در مسئولیت‌داری قدر دانسته و به همین دلیل قدر و جایگاه اجتماعی کارمندان نیز باید توسط مسئولان آنها حفظ شود.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول