اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

توسعه علمی کشور توسط دولت یازدهم در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت یازدهم باید در مسیر تلاش برای پیشرفت علمی کشورمان گام‌های بلندی بردارد.

توسعه علمی کشور توسط دولت یازدهم در اولویت قرار گیرد

آیت‌الله عسگر دیرباز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دولت نهم و دهم برای رشد علمی و ارتقای سطح دانش کاربردی تلاش‌های روزافزونی را به منصه ظهور رساند، بنابراین دولت یازدهم نیز باید در این مسیر قرار گیرد. 

وی افزود: انتظاراتی که اقشار مختلف مردم و سایر دست‌اندرکاران از دولتمردان دارند همان انتظاراتی است که از دولت‌ها و خدمتگذاران پیشین داشتند، و آن هم اینکه برای توسعه علمی، اقتصادی و صنعتی، رفاه و معیشت مردم و ارتقای سطح علمی کشور اقدام کنند.

دیرباز تلاش برای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری را بدیهی‌ترین وظیفه هر مسئولی دانست و افزود: باید در راستای تحقق آرمان‌ها و منویات رهبری که همانا حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است گام‌های بلندی بردارند.

وی با اظهار به اینکه باید برای جامه عمل پوشاندن به آرمان عدالت گام بردارند، بیان داشت: عدالت در همه زمینه‌ها و به معنای واقعی کلمه تحقق یافتنی است مشروط بر اینکه تعامل و هماهنگی بین مسئولان با یکدیگر همچنین بین مردم و مسئولان برقرار شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اظهار به اینکه دولت منتخب ملت، اعتدال را به عنوان شعار و تاکتیک خود اعلام کرده است، اظهار داشت: با این همه نباید فراموش کنیم که ملت ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف متعالی خود این همه تحریم و تهدید شده است.

وی گام برداشتن در مسیر تعالی و سعادت کشور را وظیفه هر ایرانی مسلمان دانست و اظهار داشت: هر کس به اندازه توان و بضاعت خود باید در این راستا به صورت مضاعف تلاش کرده و دین خود را نسبت به میهن خویش ادا کند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول