اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزد قشم

تحول در مناطق آزاد با نگاه ویژه دولت یازدهم

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اقتصاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از جمله منطقه آزاد قشم با نگاه دولت یازدهم بخصوص شخص رئیس جمهور متحول می شود.

تحول در مناطق آزاد با نگاه ویژه دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم اسفندیار حیدری‌پور با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: دولت یازدهم برای مناطق آزاد کشور برنامه‌های کلانی دارد و منطقه آزاد قشم به لحاظ موقعیت خاص منطقه‌ای از شرایطی ویژه، برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها و توسعه صنعت و گردشگری در منطقه آزاد قشم گفت: راه‌های هوایی، زمینی و دریایی نقش حائز اهمیتی در فرآیند توسعه قشم دارد، و امروز خوشبختانه در بخش حمل و نقل هوایی با توجه به فعالیت شرکت هواپیمایی قشم ایر هیچ مشکلی نداریم و در بخش حمل و نقل زمینی و ریلی نیز، با اتمام پروژه پل خلیج فارس از شرایط ایده آلی برخوردار خواهیم شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از تکمیل پروژه‌هایی نظیر، پل خلیج فارس، فعال سازی کامل بندر کاوه، راه‌اندازی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، فعال‌سازی حوزه سوخت رسانی به کشتی‌های عبوری در خلیج فارس و استفاده بهینه از سواحل را، از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی این سازمان برشمرد.

وی رویکرد دولت یازدهم را اقتصادی دانست و گفت: سازمان منطقه آزاد قشم نیز آماده است براساس سیاست‌های حمایتی خود از بخش خصوصی، با تمام توان در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تحول در بخش صنعت و اقتصاد این منطقه اقدام کند.

حیدری‌پور با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری قشم تاکید کرد: پتانسیل‌های منحصربه‌فرد گردشگری این جزیره، می‌تواند نقش مهمی در تحولات اقتصادی قشم ایفا کند و بخش خصوصی در این زمینه باید سهم تاثیرگذاری داشته باشد.

وی در پایان این نشست در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با مسائل شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تعامل مثبتی بین شورای اسلامی شهر قشم و شهرداری از یک طرف و سازمان منطقه آزاد قشم از طرف دیگر ایجاد شده و سیاست اصلی ما واگذاری خدمات شهری به شهرداری و رسیدگی به مسائل کلان توسط سازمان منطقه آزاد قشم است.

انتهای پیام/88001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول