اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خاش:

دولت یازدهم منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد

امام جمعه موقت خاش گفت: دولت یازدهم فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد

دولت یازدهم منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، حجت الاسلام علی تاجی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته در حسینیه صاحب الزمان خاش شهرستان خاش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای اجرا در هفته دولت پیش‌بینی شده است، اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا زمینه حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها فراهم شده و  به این طریق اقدامات و خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده شود.

امام جمعه خاش ادامه داد: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت دو چهره بزرگ اندیشمند، مخلص و دلسوز نظام است که با ترور آنها نفاق چهره کثیف خود را بیش از پیش نمایان کرد.

وی تصریح کرد: مردمی بودن، علاقه‌مند به اسلام، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، تلاش برای گسترش و برپایی عدالت، دلسوزی نسبت به مردم، پرکاری و کم‌حرفی از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرمشق دولتمردان باشد زیرا تاسی به آنها یک ارزش به حساب می آید.

تاجی در ادامه به فرا رسیدن روز پزشک اشاره کرد و گفت: از دیدگاه اسلام پزشکان دارای جایگاه والایی هستند و این شغل برابر با شغل انبیا محسوب می‌شود.

وی به وجود پزشکان بزرگ و حاذق در کشورمان اشاره و بیان کرد: ایران اسلامی در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های خوبی در عرصه پزشکی دست یافته است.

این مسئول با بیان اینکه کار در زمینه پزشکی و در این عرصه بسیار زیاد است، یادآور شد : مسئولان باید تلاش کنند تا همه بیماران در داخل کشور مداوا شوند و نیازی در این عرصه به بیگانگان نداشته باشیم.

وی با اشاره به تشکیل دولت یازدهم ادامه داد: امید است این دولت بتواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی و مهمتر از همه فرهنگی را مرتفع سازد و مردم در این زمینه می توانند یاری رسان مسئولان باشند.

خطیب نماز جمعه خاش اذعان داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز آمادگی کامل خود را برای حمایت همه‌جانبه از دولت در راستای حل مشکلات کشور و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول