اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

تحقق شعار اعتدال‌گرایی مهمترین مطالبه از دولت یازدهم است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی با شعار اعتدال‌گرایی کار خود را در دولت آغاز کرد و امید می‎رود در عمل شاهد تحقق این شعار باشیم.

تحقق شعار اعتدال‌گرایی مهمترین مطالبه از دولت یازدهم است

مجید جلیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک هفته دولت اظهار کرد: دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهیدان باهنر و رجایی با عنوان هفته دولت نامگذاری شده و ضروری است تا در این هفته ضمن قدردانی از خدمات دولت پیگیری مطالبات مردم از دولت باشیم.

وی افزود: هفته دولت یادآور خدمات و اقدامات ارزشمند دو شهید باهنر و رجایی است که در راه خدمت به اسلام و مردم شهید شدند و ضروری است تا دولت‌مردان ایران اسلامی با الگوگیری از این دو بزرگوار در خدمت به مردم بیش از پیش موفق عمل کنند.

جلیل در ادامه بر ضرورت تحقق وعده‌های دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: دکتر روحانی با شعار اعتدال‌گرایی دولت خود را آغاز کرد و امید می‎رود در عمل شاهد تحقق این شعار باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای به کابینه دولت یازدهم اعتماد به وعده‌ها و شعارهای دکتر روحانی بود و اینک انتظار می‎رود تحقق این شعارها در عمل دیده شود.

جلیل، سامان دادن به اوضاع معیشتی مردم را از مهمترین مطالبات مردم برشمرد و افزود: دفاع از حقوق هسته‌ای مردم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تعامل سازنده با کشورهای منطقه و جهان و رشد و اعتلای بیش از پیش کشور از دیگر مطالبات مردم است.

وی، تحقق حماسه اقتصادی را وظیفه همه اقشار و گروه‌های جامعه دانست و تصریح کرد: این در حالی است که دولت در این میان وظیفه مهمی برعهده دارد و باید شرایط لازم را برای تحقق این مهم فراهم کند.

انتهای پیام/68004/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول