اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شال خواستار شد

تبیین مصادیق اعتدال از سوی دولت یازدهم

امام جمعه شهر شال بر تبیین و مصادیق‌یابی شعار اعتدال از سوی دولت یازدهم برای جلوگیری از سوء استفاده مغرضان تأکید کرد.

تبیین مصادیق اعتدال از سوی دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شال در مسجد جامع این شهر سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا را تسلیت گفت و اظهار داشت: اصل برپایی اسلام نیز مرهون افراد اندکی از یاران صدیق همانند امام علی (ع)، ابوطالب و حمزه سیدالشهدا (ع) بوده است.

امام جمعه شهر شال با بیان اینکه پیکر مبارک حمزه سیدالشهدا پس از شهادت در جنگ احد توسط دشمنان تکه تکه شد، تصریح کرد: حضرت سید‌الشهدا به عنوان تنهاترین فردی بودند که پیامبر (ص) نماز میت را بر پیکر ایشان اقامه کرده و 70 تکبیر را به جای پنج تکبیر بر بدن این شهید بزرگوار به جای آوردند.

وی به آغاز هفته دولت اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر در روزهای آغازین دولت جدید قرار داریم که وظیفه کنونی اقشار مختلف مردم نیز یاری‌رسانی به دولت یازدهم است.

امام جمعه شهر شال پشتیبانی از رئیس جمهور جدید را حمایت از پیشرفت جمهوری اسلامی عنوان و اذعان کرد: نباید به خاطر مسئله جناحی، اصل اسلام و پیشرفت‌های حاصل شده را به زیر سؤال برد.

موسوی شالی با بیان اینکه در فضای کنونی و استقرار دولت جدید فرصت انواع انتقادات وجود نداشته و حرکت و عمل رئیس جمهور یازدهم باید دیده شود، ابراز داشت: بنا بر احادیث موجود انتقاد قبل از عمل عیب‌جویی بوده که البته در مسئله انتقاد نیز در مرحله نخست باید نقاط مثبت دیده شده و در مرحله بعد نقاط ضعف به طور دلسوزانه بیان شود.

وی با تأکید بر تبیین و مصادیق‌یابی شعار اعتدال از سوی دولت یازدهم برای جلوگیری از سوء استفاده مغرضان ابراز داشت: امیدواریم دولت جدید بتواند گامی بلند در راستای حل مشکلات جامعه بردارد.

امام جمعه شهر شال با تسلیت سالروز رحلت عالم بزرگ مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی تصریح کرد: کتابخانه این عالم بزرگ به همراه طول نماز و روزه استیجاری ایشان همواره مورد توجه قرار داشته و آشنایی با علم انصار و سیدشناسی جزو ویژگی منحصر به فرد این عالم بزرگوار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام رضا درزی‌رامندی در خطبه‌های نماز جمعه رامند به اهمیت حضور در مساجد اشاره کرد و افزود: مساجد به عنوان کانون‌های اصلی برای حل مشکلات و اتحاد بین مردم بوده و نقش بسزایی را نیز در بهبود روابط و الفت و مهربانی بین افراد مختلف دارد.

امام جمعه رامند پیشاپیش هفته دولت را تبریک گفت و خواستار خدمت‌رسانی بیشتر از سوی مسئولان برای رشد و ترقی جامعه اسلامی شد.

وی تصریح کرد: علم پزشکی و خدمات پزشکی پس از انقلاب در کشورمان رشد قابل توجهی داشته است که از برکات انقلاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول