اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

دولت یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند

امام جمعه میاندوآب گفت: با امیدواری که دولت یازدهم در مردم ایجاد کرده این دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند.

دولت یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی صبح امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: شهیدان برای راهنمایی انسان از جان خود مایه گذاشتند و با نثار جان خود سبب عزت و سربلندی نظام اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر حقیقتا از شهدای ماندگار و جاویدانی بودند که یاد و خاطره خود را ابدی کردند و با خداوند معامله کرده و با این معامله توانستند نام خود را در طول تاریخ بشریت به ثبت برسانند و عزت، حریت و آزادگی را برای کشور اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى به شمار می‌رود و شهادت آن‌ها ضایعه‌اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى‌نشینند.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتى است تا تامل کرده و رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم خدمت‌هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار را سپاس گوییم و به همه تلاش‌گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى ایران خسته نباشید بگوییم.

قهرمانی ابراز داشت: از خداوند برای همه دولتمردانی که برای آبادانی این کشور و پیروی از امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و راه شهیدان سعی و مجاهدت دارند آرزوی توفیق داریم.

وی اذعان کرد: هفته دولت هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها نفر از ملت ایران را با خود همراه دارد.

قهرمانی اضافه کرد: هفته دولت هفته سپاس و قدردانى از دولتى بوده که هدفش اجراى احکام اسلام و ایجاد جامعه‌اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

وی با بیان اینکه امید است شاهد شنیدن اخبار خوب از دولتمردان باشیم، ادامه داد: ملت سرافراز ایران امید زیادی به دولت دکتر حسن روحانی دارند.

قهرمانی افزود: امید است با تیم کاری که دکتر حسن روحانی برای اداره کشور تشکیل داده برای این کشور برنامه‌ریزی خوبی کند به طوری که کشور ایران اسلامی به بلندای تاریخ، عزت و استقلال بیشتر دست یابد.

امام جمعه میاندوآب یادآور شد: با مدیریت و شایستگی که دکتر حسن روحانی دارد و امیدی که در ملت سرافراز ایران ایجاد کردند به لطف خداوند این طرح‌ها به تحقق برسد و شاهد امیدواری بیشتر ملت ایران و حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول