اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با میانجی‌گری شورای حل اختلاف زندان بویین زهرا

73 نفر از زندانیان بویین زهرا آزاد شدند

رئیس شورای حل اختلاف زندان بویین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 73 نفر از زندانیان این شهرستان با تلاش شورای حل اختلاف آزاد شدند.

73 نفر از زندانیان بویین زهرا آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، ابوالفضل حسینی مرادآبادی اظهار کرد: جلسات میانجی‌گری و رسیدگی به پرونده زندانیان شهرستان بویین زهرا هر هفته برگزار می‌شود و تاکنون پرونده بیش از 150 زندانی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: بیشتر پرونده‌های مطروحه در این شورا مربوط به محکومیت‌های مالی و نزاع‌های دسته جمعی است که بیشتر آن‌ها با حل‌ و ‌فصل اختلافات مابین طرفین منجر به صلح و سازش و در نتیجه آزادی زندانی می‌شود.

رئیس شورای حل اختلاف زندان بویین زهرا اضافه کرد: در هفته گذشته نیز با تلاش‌های بی‌وقفه اعضای شورای حل اختلاف زندان 12 نفر از زندانیان آزاد شدند.

حسینی مراد‌آبادی علت تحمل حبس این زندانیان را نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان بویین زهرا ذکر کرد و گفت: همچنان برخی از تعصبات قومی و قبیله‌ای منجر به درگیری‌های جمعی شده و آثار زیانباری به وجود می‌آورد.

وی گفت: با همکاری دستگاه قضایی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط، درصدد فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از اختلافات قومی هستیم.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول