اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل زندان‌های استان بوشهر مطرح کرد

تلاش اداره کل زندان‌های استان بوشهر در راستای تامین امنیت زندانیان

مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل زندان‌های استان بوشهر گفت: اداره کل زندان‌های استان بوشهر تلاش بسیار زیادی در راستای تامین امنیت زندانیان و کاهش خطرات احتمالی انجام داده است.

تلاش اداره کل زندان‌های استان بوشهر در راستای تامین امنیت زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد زمانی صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان گفت: اداره کل زندان‌های استان بوشهر تلاش بسیار زیادی در راستای تامین امنیت زندانیان و کاهش خطرات احتمالی انجام داده است.

وی ادامه داد: این دیدار در واقع به منظور بررسی وضعیت امنیتی زندان صورت گرفته و این امر در زندان‌های بوشهر و دشتستان و دشتی به طور غیرمترقبه و سرزده انجام شده است.

مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل زندان‌های استان بوشهر تصریح کرد: هدف از این بازدیدهای غیرمترقبه بررسی موارد امنیتی و انعکاس آن‌ها به روسای زندان‌ها به منظور رفع آن‌ها و در نتیجه افزایش ضریب امنیتی زندان‌ها است.

زمانی اظهار داشت: با همدلی، احساس مسئولیت و تعامل می‌توانیم مجموعه‌ای با آسیب کمتری داشته باشیم.

وی گفت: ما در حفاظت اطلاعات سعی می‌کنیم تا با توجیه و هوشیار کردن ماموران، آسیب‌های احتمالی را از مجموعه زندان‌ها و به‌ویژه پرسنل دور نگه داشته و در هر زمان و هر مکان دنبال پیشگیری از خطرات احتمالی هستیم.

این مسئول از بررسی تمارض احتمالی زندانیان در زندان‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: ما علاوه بر رصدکردن موارد امنیتی زندان‌ها، موارد دیگری از جمله توجیه پرسنل به‌ویژه افسر نگهبان زندان‌ها برای هوشیاری کامل در زمان اعزام و بدرقه، تمارض احتمالی زندانیان و سرکشی از برجک‌های زندان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

زمانی گفت: ارزیابی میزان هوشیاری سربازان وظیفه، گفت‌وگو با زندانیان و بررسی مشکلات برای رفع آن‌ها از طریق مسئولین مربوطه و پیگیری اقدامات انجام شده مسئولین زندان برای عفو در اعیاد و مناسبت‌ها و اشتغال زندانیان (رای‌باز) که باعث کاهش تراکم زندانیان و کاهش خطرات احتمالی زندان‌ها می‌شود نیز از موارد مهمی است که مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول