اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه اخیر به اهتمام کمیته امداد فارس محقق شد

آزادی 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس از آزادی 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سه ماهه اخیر در این استان خبر داد.

آزادی 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان فارس، علی الهیاری اظهار داشت: برای آزادی این زندانیان بیش از 150 میلیون تومان هزینه شده است.

وی کمیته امداد امام خمینی را بازوی حمایتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: به منظور کمک به آن دسته از زندانیان آبرومند یا افرادی که محکومیت آنان قطعیت یافته است اما هنوز زندانی نشده‌اند نیز تسهیلاتی در قالب وام پرداخت می‌شود تا زمینه آزادی و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هایشان فراهم شود.

الهیاری با بیان این که‌ 100 میلیون تومان از این مبلغ به صورت وام پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: 55 میلیون تومان این تسهیلات کمک‌های خیران و وام‌های یک‌میلیون تومانی بلاعوض بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس ادامه داد: وام‌های پرداختی برای جرائم غیرعمد شامل محکومیت مالی و دیه می‌شود که سقف پرداخت این وام‌ها برای محکومیت مالی 60 میلیون ریال و برای دیه 80 میلیون ریال است.

این مسئول ابراز داشت: هر ساله و همزمان با عید سعید فطر در حسینیه ارشاد تهران جشن گلریزان برگزار می‌شود که نمایندگان این نهاد در استان فارس با حضور در این جشن علاوه بر دریافت کمک‌های مردمی، از حامیان جدید نیز ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در جشن گلریزان امسال 14 نفر زندانی جرائم غیرعمد با کمک 26 میلیون تومانی مردم نیکوکار کشورمان از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود باز گشتند.

به گزارش فارس، خیّران و مردم نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های خیر‌خواهانه خود برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره حساب 0101273073000 در وجه کمیته امداد امام خمینی استان فارس واریز کنند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول