اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 4 شهریورماه

حوزه مقاومت بسیج اصناف خرم‌دره آغاز به کار می‌کند

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید بروجردی شهرستان خرم‌دره از 4 شهریورماه آغاز به کار می‌کند.

حوزه مقاومت بسیج اصناف خرم‌دره آغاز به کار می‌کند

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز چهارم شهریورماه سالروز شهادت حاج مهدی عراقی به نام بسیج اصناف نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: بسیج اصناف در راستای اجرای فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره نهادینه کردن تفکر بسیجی و رفتار علوی و بسط و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در بین اصناف و بازاریان در چشم‌انداز خود تحقق بازار اسلامی را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان به فعالیت‌های مختلف بسیج اصناف اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت اول وقت در بازار و برگزاری کلاس‌های آموزش فقه و اخلاق در بین اصناف از برنامه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ورود فرهنگ اسلامی ایرانی به محصولاتی از قبیل پوشاک، لوازم‎التحریر و ... از فعالیت‌های بسیج اصناف است، گفت: همچنین این سازمان در برگزاری یادواره شهدای اصناف بازار، چاپ نشریات و کتب، کمک به ایتام و نیازمندان و ... فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

حیدری به برنامه‌های بسیج در طول هفته بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: در این هفته از فرماندهان و بسیجیان نمونه پایگاه‌های بسیج اصناف و فعالان اشاعه فرهنگ نماز و دعا در جامعه اصناف تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید بروجردی شهرستان خرم‌دره در روز چهارم شهریورماه جاری آغاز به کار می‌کند، افزود: محافل انس با قرآن در قالب حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه چند پایگاه مقاومت بسیج اصناف در شهرستان‌های تابعه در طول هفته بسیج اصناف آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: آموزش فقه و اخلاق اسلامی در بازار و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: صدور بیانیه مشترک بسیج اصناف و مجمع امور صنفی و هماهنگی با ائمه جماعت بازار برای سخنرانی در مساجد بعد از نماز ظهر و عصر در روز چهارم شهریورماه از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف است.

حیدری با اشاره به اینکه بسیج اصناف در طول هشت سال دوران دفاع مقدس 150 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: کسب رتبه نخست کمک‌رسانی به تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف استان زنجان است.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول