اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عمومی بسیج اصناف زنجان خبر داد

فعالیت 30 هزار واحد صنفی در استان زنجان

رئیس مجمع عمومی بسیج اصناف زنجان گفت: 30 هزار واحد صنفی در استان زنجان فعالیت می‌کند.

فعالیت 30 هزار واحد صنفی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم حاج نائبی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: بخش نخست شعار سال با حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه سال‌جاری محقق شد.

وی با بیان اینکه بخش دوم شعار سال با نام حماسه اقتصادی با کمک اصناف و بازاریان محقق می‌شود، تصریح کرد: اصناف با آخرین حلقه‌های اقتصادی مردم و ملت ایران سر و کار دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند، گفت: حدود 3 میلیون واحد صنفی در کشورمان فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین 30 هزار واحد صنفی در استان زنجان مشغول کسب و کار و تجارت است.

حاج نائبی با اشاره به اینکه در بحث حماسه اقتصادی اصناف بیشترین نقش را در تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم بر عهده دارد، تصریح کرد: اصناف در کنترل و تنظیم بازار نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سه کارگروه مهم با حضور 70 رؤسای اتحادیه اصناف تشکیل شده است، اظهار کرد: این کار گروه در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی و تربیتی فعالیت می‌کند.

رئیس مجمع عمومی بسیج اصناف زنجان ادامه داد: هر یک از این کارگروه‌ها به صورت کارشناسی در حوزه‌ها و موضوعات مرتبط با خود فعالیت‌های لازمه را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال‌جاری کالاهای مورد نیاز مردم در کشورمان تامین شده است، افزود: همچنین کالاهای مورد نیاز استان زنجان نیز تامین شده و در زمینه تنظیم بازار مشکلی وجود ندارد.

حاج نائبی با اشاره به اینکه بیشترین خیرین استان زنجان را اصناف و بازاریان تشکیل می‌دهند، افزود: بیمارستان، مدرسه، دانشگاه علوم و پزشکی، درمانگاه، کتابخانه و... توسط خیرین اصناف استان زنجان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول