اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

107 مورد بازرسی از اصناف زنجان صورت گرفته است

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: 107 مورد بازرسی از اصناف استان زنجان صورت گرفته است.

107 مورد بازرسی از اصناف زنجان صورت گرفته است

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: جذب بازاریان به نماز جماعت و کارگروه اخلاق و تربیت جزو برنامه‌های هفته بسیج اصناف است.

وی امنیت بازار را در نماز جماعت از مهم‌ترین خواسته بازاریان اعلام کرد و افزود: آموزش فقه و اخلاق در بازار و برگزاری نماز جماعت ظهر توسط ائمه جماعت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اصناف است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه مسئولین بازار برای حضور در برنامه‌های فرهنگی پیش‌قدم شوند، گفت: در برنامه‌های فرهنگی از فضیلت نمازهای جماعت، احادیث معصومان و... یاد می‌شود.

وی ادامه داد: فضاسازی مناسب در بازار و برگزاری ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اصناف در زنجان است.

حیدری با تاکید بر اینکه رؤسای اتحادیه با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اصناف دیدار می‌کنند، گفت: در هفته بسیج اصناف از پیشکسوتان و کاسبان امین تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه ششم شهریور ماه سال‌جاری برنامه‌ای به مناسبت هفته بسیج اصناف در دهکده سبز زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی در اصناف ترویج یابد، اظهار کرد: تاکنون 107 مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امید است همه ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب و هنجاری‌های فرهنگی بازار با کمک، همکاری و همیاری مجمع امور صنفی رفع شود.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول