اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی:

برخی از مناطق روستایی زنجان از کم آبی رنج می‏برند

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های مردم روستاهای استان زنجان است.

برخی از مناطق روستایی زنجان از کم آبی رنج می‏برند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‏ریزی استان اظهار داشت: بودجه پژوهش و این نوع نگاه‏ها باید به دست اهل فن سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جمع‏بندی بودجه با یک سری مشکلاتی مواجه هستیم، تصریح کرد: مشکلاتی نیز در آینده پیش رو خواهیم داشت.

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‏ترین مشکلات موجود در کشور وضعیت صنایع است، اضافه کرد: حدود 10 درصد از صنایع کشور آمادگی فعالیت با شرایط علمی روز دنیا و شاخص‏ها را دارند.

وی با اشاره به اینکه باید بخشی از بودجه در زمینه صنایع هزینه شود، ادامه داد: وگرنه حلقه گمشده صنعت پیدا نمی‏شود.

خان‌محمدی با بیان اینکه سلامتی از دیگر مسائل مهم کشور به شمار می‏رود، یادآور شد: تصفیه‏هایی که در کشور انجام می‏شود ترکیبات مضری دارد که می‏تواند پیام‎آور برخی از بیماری‏ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه کار پژوهش و تغییر ساختار در فاضلاب‏ها باید مورد توجه باشد، اذعان داشت: بخشی از فیلترها استاندارد نیست و در این زمینه نگرانی‏هایی وجود دارد.

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع سلامتی و صنعت از چالش‏های ملی است که در یک سال و چند ماه اخیر با آن مواجه بوده‏ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توزیع بودجه در شهرستان‏ها عدالت رعایت نشده است، تصریح کرد: به ویژه در زمینه فرهنگ این موضوع مشاهده شده است.

خان‌محمدی در زمینه کسری بودجه آخر سال با تاکید بر اینکه دستگاه‏ها باید این امر را جدی بگیرند، افزود: در صورت مواجه شدن با این مشکل باید بدانند که اعتبار مورد نیاز را چگونه تامین کنند.

وی آب شرب روستایی و آب کشاورزی را از مهم‏ترین مشکلات استان زنجان برشمرد و یادآور شد: روستاهای استان از این مشکل رنج می‏برند.

نماینده مردم ابهر و خرم‏دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهرستان شدن سلطانیه تصریح کرد: زیرساخت‏های این شهرستان باید تامین شود.

انتهای پیام/73006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول