اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

آب و برق مدارس به هیچ‌ وجه قطع نشود/عنوان مدیریتی عنوان میراث خانوادگی نیست

استاندار مازندران، گفت:‌ قطع خدمات شهری از جمله قطع برق و آب مدارس به هیچ وجه در دستور کار قرار نگیرد.

آب و برق مدارس به هیچ‌ وجه قطع نشود/عنوان مدیریتی عنوان میراث خانوادگی نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: آموزش و پرورش، یک دستگاه فرابخشی است چرا که همه خانواده‌ها به نوعی صاحبان این دستگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه در مدارس، قطع خدمات شهری از جمله قطع برق و آب به هیچ وجه در دستور کار قرار نگیرد، ادامه داد: حتی گاهی می‌گوییم آب و برق کارخانه‌ها را هم قطع نکنند ضمن اینکه محدودیت دستگاه‌های خدمات‌رسان را هم درک می‌کنیم.

طاهایی با بیان اینکه قطع آب و برق مدارس، از نظر فرهنگی کار درستی نیست، یادآور شد: اما اینکه مدارس بگویند این هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کنند هم روند درستی نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شرایط سختی داشته است، گفت: ترکش‌های تحریم در دستگاه‌هایی که باید خدمات ارائه دهند را مشاهده می‌کنیم.

طاهایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش می‌کنیم کابینه یازدهم در چهارچوب برنامه‌های رئیس‌ جمهور گام بردارد، اظهار داشت:‌ عنوان مدیریتی، عنوان ذاتی و میراث خانوادگی ما نیست و همه ما شهروندان این مرز و بوم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسئولیت داریم باید کوشش کنیم و در غیر این ‌صورت، جواب خداپسندانه‌ای برای شهدای والامقام نداریم.

این مسئول متذکر شد: ملت‌هایی با رویکرد غیر قرآنی و غیر توحیدی هستند اما در حوزه کار تلاش و انضباط دارند و ما هم نباید آهنگ تلاش را کند کنیم.

انتهای پیام/86007‌/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول