اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

برنامه عملیاتی شهرداری خرم‌آباد ‌تا 20 سال آینده تدوین شد‌

شهردار مرکز استان لرستان گفت: برنامه عملیاتی شهرداری خرم‌آباد را تا 20 سال آینده تدوین کرده‌ایم.

برنامه عملیاتی شهرداری خرم‌آباد ‌تا 20 سال آینده تدوین شد‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌های توسعه شهری گفت: امروز نگاه برنامه‌محور در فعالیت‌های شهری از اصول مهم و اساسی توسعه محسوب می‌شود، چرا که در این نگاه منابع چه از لحاظ مدیریت هزینه و چه از لحاظ مدیریت نیروی انسانی به نحو مطلوبی تخصیص می‌یابند و بالاترین بهره‌وری در آن مد نظر قرار می‌گیرد.

شهردار مرکز استان لرستان گفت: برای نخستین‌بار برنامه عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهرداری خرم‌آباد تدوین شده است.

نصیری با اشاره به تحلیل وضع موجود شهرداری خرم‌آباد و دخیل نمودن آن در برنامه‌ریزی‌ها، اظهار داشت: برنامه ارایه شده به استناد ماده 25 آیین نامه مالی شهرداری‌ها در برنامه‌های 9 گانه عمران و فعالیت‌های مختلف و پروژه‌های گوناگون مبتنی بر هشت برنامه عمرانی شامل برنامه‌ریزی توسعه شهری، هدایت و دفع آب‌های سطحی، حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، ایجاد تاسیسات حفاظتی، بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی، فرهنگی و توریستی، ایجاد سایر تاسیسات و تسهیلات شهری، ایجاد تاسیسات درآمدزا و 24 فعالیت و 76 پروژه تدوین و گردآوری شده است.

وی افزود: ما برنامه عملیاتی شهرداری خرم‌آباد را تا 20 سال آینده تدوین نموده‌ایم، برخی از این پروژه‌ها ظرف یکی دو سال آینده برخی دیگر مدت زمانی پنج تا هفت ساله و برخی نیز بین 15 تا 20 ساله به بهره‌برداری می‌رسند که به یاری خدا این برنامه‌ها بتوانند تحولی اساسی در چهره شهر خرم‌آباد ایجاد کنند.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول