اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد خبر داد

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خلیل‌آباد طی 2 سال گذشته

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد از پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی در سال 90 و 91 به کشاورزان و تولیدکنندگان به میزان 100 میلیارد ریال خبر داد.

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خلیل‌آباد طی 2 سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی نصیری گفت: در این شهرستان فقط یک واحد صنعتی فعال است و این در حالی است که خلیل‌آباد با توجه به حجم تولیدات، محصولات کشاورزی و باغی مستعد ایجاد سرمایه‌گذاری بیشتر است.

وی ادامه داد: حجم تولید محصولات در این شهرستان نظیر انگور با 150 هزارتن، کشمش 30 هزارتن، انار 10000 تن و زعفران و پسته در سطح بالایی از تولید، زمینه ایجاد کارخانجات مختلف را در شهرستان طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه در مجموعه جهاد کشاورزی ایجاد کارخانجات دم چینی کشمش، آبغوره‌گیری و سرکه، شیره انگور کنسانتره، آب انگور، روغن‌گیری از دانه انگور و آبمیوه‌گیری به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شود، اذعان داشت: افرادی که بخواهند در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند به آنان وام‌های کم‌بهره و زمین لازم  در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد از پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی در سال 90 و 91 به کشاورزان و تولیدکنندگان به میزان 100 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: مردم منطقه باید نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند و به جای سپرده‌گذاری نقدینگی خود در بانک ها، این نقدینگی را صرف ایجاد صنعت و تولید در شهرستان کنند.

نصیری با اعلام اینکه علاوه بر مجموعه سردخانه 3500 تنی که با سرمایه‌گذاری بالغ بر 50 میلیارد ریال در این شهرستان راه‌اندازی شده، گفت: کارخانه بسته‌بندی محصولات با سه میلیاردریال  توسط بخش خصوصی در دست اجراست.

انتهای پیام/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول