اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

کلنگ‌زنی خط انتقال آب به طبس مسینا

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: کلنگ‌زنی خط انتقال آب به شهر طبس مسینا با اعتباری معادل 8 هزار و 300 میلیون ‌ریال در هفته دولت انجام می‌شود.

کلنگ‌زنی خط انتقال آب به طبس مسینا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع آبرسانی درح با اعتباری معادل 2 هزار و 900 میلیون ریال و مجتمع آبرسانی اسفزار با اعتباری معادل 7 هزار و 140 میلیون‌ریال از جمله پروژه‌های شاخص شهرستان سربیشه است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 47 پروژه در شهرستان سربیشه خبر داد و افزود: این تعداد پروژه همزمان با هفته دولت با اعتباری معادل 32 هزار و 263 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

افتتاح 15 پروژه جهاد کشاورزی سربیشه

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: پروژه نوسازی مدارس شهرستان سربیشه با اعتبار 175 هزار میلیون ‌ریال و امور کتابخانه‌ها با یک‌‌هزار و 550 میلیون ریال و شهرداری مود با 400 هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.

رشید از افتتاح هفت پروژه در میراث فرهنگی سربیشه خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار 3 هزار و 810 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 15 پروژه در جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه افتتاح می‌شود، گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها 2 هزار و 924 میلیون ریال است.

افتتاح 56 پروژه در شهرستان درمیان

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد دو پروژه در امور آب و فاضلاب شهری و تعداد چهار پروژه در امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سربیشه افتتاح می‌شود.

رشید ادامه داد: اعتبار پروژه‌های آب و فاضلاب شهری 3 هزار و 200 میلیون ریال و اعتبار پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی 11 هزار و 840 میلیون ریال است.

وی از افتتاح 56 پروژه در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز در هفته دولت با اعتبار 30 هزار و 725 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

افتتاح 32 پروژه صندوق مهر امام رضا(ع) در درمیان

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای نوسازی مدارس شهرستان درمیان پنج پروژه با اعتبار 6 هزار و 132 میلیون ریال هزینه شده است.

رشید پروژه‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان درمیان را 9 پروژه اعلام کرد و اذعان داشت: اعتبار این تعداد پروژه 3 هزار و 969 میلیون ریال است.

وی گفت: همزمان با هفته دولت 32 پروژه در صندوق مهر امام رضا(ع) با اعتباری معادل 6 هزار و 600 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

پروژه‌های قابل افتتاح و شاخص درمیان

استاندار خراسان جنوبی افتتاح سالن ورزشی بانوان درمیان را از پروژه‌های شاخص این شهرستان برشمرد و افزود: اعتبار هزینه شده این سالن ورزشی 6 هزار و 212 میلیون ریال است.

رشید با بیان اینکه 12 واحد مسکن معلولان با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 99 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود، اضافه کرد: این پروژه‌ هم از پروژه‌های شاخص شهرستان درمیان است.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ‌زنی خط انتقال آب به شهر طبس مسینا با اعتباری معادل 8 هزار و 300 میلیون ریال در هفته دولت انجام می‌شود.

انتهای پیام/69013/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول