اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

نیازسنجی لازمه ارائه آموزش‌های موثر است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: نیازسنجی در جامعه یکی از مهم‌ترین ملزومات در ارائه آموزش‌های موثر است.

نیازسنجی لازمه ارائه آموزش‌های موثر است

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه آموزش‌ها به اشتغالزایی منجر شود، ابتدا باید در جامعه نیازسنجی صورت گیرد.

وی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای از طریق قرار گرفتن در کنار سایر دستگاه‌‌های اجرایی برای اشتغالزایی مشارکت می‌کند، که نیازسنجی برای آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

اسعدی به آغاز همکاری نزدیک و صمیمانه با سازمان بسیج سازندگی استان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح‌های آموزشی برای اقشار مختلف به ویژه روستائیان، برنامه‌ریزی برای ایجاد تعاونی‌های آموزشی و تشکیل آموزشگاه‌های آزاد از جمله سرفصل‌های همکاری با بسیج سازندگی استان محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: برای تداوم این همکاری‌ها نسبت به تامین فضا و مکان مورد نیاز، فراهم کردن تجهیزات مختلف مورد نیاز شهرستان‌ها باید اقدام کرد.

اسعدی با اظهار به اینکه فنی و حرفه‌ای در مقابل بسیج سازندگی تعهداتی را متقبل شده است، خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای راه‌اندازی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، تشکیل تعاونی‌های آموزشی نیروهای بسیجی از جمله این تعهدات است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آزاد به ویژه در مناطق روستایی، اعطای گواهینامه مهارت به بسیجیان شرکت‌کننده در کلاس‌ها تعهدات دیگر این مجموعه محسوب می‌شود.

مدیرکل فنی‌ و حرفه‌‌ای آذربایجان غربی مدت اعتبار این تفاهم‌نامه را چهار سال عنوان و برای عملیاتی شدن محتوای آن اظهار امیدواری کرد.

انتهای پیام/61002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول