اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان اعلام کرد

آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: ثبت نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه علمی کاربردی در لرستان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید محمدزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره‌ کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه علمی کاربردی و تمدید ثبت نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری تا 31 شهریور ماه خبر داد و گفت: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بدون آزمون ورودی دانشگاه علمی کاربردی از 27 مرداد ماه سال جاری آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره از پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان تعداد سه هزار و 420 نفر دانشجو در 31 رشته و 52 کد رشته محل در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای تعدادی از مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت استان پذیرش می‌کنند.

محمدزاده گفت: ثبت نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، لذا داوطلبان می‌توانند در تاریخ فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: پذیرش دوره‌های مذکور بر اساس معدل کل و نوع دیپلم با توجه به اولویت‌های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل،آزاد و ایثارگر انجام می‌شود و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین ثبت نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری این دانشگاه تا روز پنج شنبه مورخ 31 مرداد تمدید شد.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول