اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان:

۲۰ رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان آموزش می‌شود

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان گفت: حدود ۲۰ رشته صنعتی و صنایع دستی برای بانوان آبادانی در این مرکز آموزش داده می‌شود.

۲۰ رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان آموزش می‌شود

پری فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن ابراز رضایت از امکانات موجود در این مرکز اظهار کرد: هر رشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران در هر دوره 17 کارآموز ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: دوره‌های این مرکز یک تا چهار ماهه هستند که برای رشته‌های مختلف زمان معینی تعیین شد ه است.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان تصریح کرد: کارآموزانی که قصد تکمیل واحدهای درسی خود را دارند می‌توانند از رشته‌های عکاسی و تصویر برداری، قالی‌بافی و زیلو بافی استفاده کنند.

فرهادی افزود: حدود 40 درصد از کارآموزان این مرکز آموزشی برای تکمیل واحدهای درسی خود از رشته‌های آموزشی این مرکز استفاده می‌کنند.

وی ابراز داشت: کارآموزان محترم می‌توانند از رشته‌های دیگر این مرکز نیز، برای دریافت دیپلم صنایع دستی استفاده کنند.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان ضمن ابراز رضایت از استقبال بانوان آبادانی عنوان کرد: از سال 73 که این مرکز راه اندازی شده است استقبال خوبی از بانوان آبادانی صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

فرهادی آخر شهریور ماه را آخر دوره تابستانی این مرکز خواند و اضافه کرد: ثبت نام برای سه ماه سوم سال 92 به زودی آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رشته‌هایی چون، تعمیرات موبایل، تصویر برداری، قطعه شناسی و سوخت رسانی اتومبیل، زیلو و قالی‌بافی، نقاشی روی چوب و پارچه، معرق کاری، جعبه سازی و روبان دوزی و تزئینات لباس از رشته‌های این مرکز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول