اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

استفاده از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری موجب تاثیرگذاری می‌‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: استفاده از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری منجر به تاثیرگذاری مطلب می‌شود، بنابراین اصحاب رسانه باید به این قبیل نکات توجه کنند.

استفاده از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری موجب تاثیرگذاری می‌‌شود

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: رسانه و فعالیت رسانه‌ای یکی از پرافتخارترین مشاغل قلمداد می‌شود، زیرا فعالان این عرصه برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی ایفای نقش می‌کنند.

کریمی با اشاره به اینکه رعایت نکات ریز و تکنیک‌های مختلف در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد، ادامه داد: باید خبرنگاران، گزارشگران و به طورکلی صاحبان رسانه در این سمت و سو گام بردارند، تا نتیجه مورد انتظار را از انتشار نشریه به دست آورند.

کریمی به برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: در این جشنواره بخشی با عنوان نشریات محلی وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر آثار خبرنگاران از سه نشریه برتر محلی بر اساس پنج معیار تقدیر به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: معیارهایی صفحه‌آرایی، استفاده از عکس خبری، رعایت تیترزنی و استفاده از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری، استفاده از رنگ و کاغذ مطلوب در چاپ نشریه در گزینش نشریه برتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کریمی اظهار داشت: نشریاتی که 60 درصد مطالب آن استانی بوده و حداقل 40 درصد مطالب آن تولید عوامل نشریه است، را می‌توان در این جشنواره شرکت داد.

کریمی در ارتباط با جوایز بخش نشریات محلی گفت: به نشریه نخست 6 میلیون ریال، به نشریه دوم 4 میلیون ریال و به نشریه سوم نیز دو میلیون ریال هدیه نقدی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/61002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول