اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خانه مطبوعات شهرستان ساری خبر داد

ارائه گزارش مالی جشن روز خبرنگار به خانه مطبوعات مازندران

نماینده خانه مطبوعات شهرستان ساری، گفت: تمام دریافتی‌ها از ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری جشن روز خبرنگار شهرستان ساری در گزارشی به خانه مطبوعات استان، اعلام شد.

ارائه گزارش مالی جشن روز خبرنگار به خانه مطبوعات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی روحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری اظهار داشت: از 18 تیرماه که حکم مسئولیت نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان ساری را بر عهده گرفتم، درباره برگزاری جشن روز خبرنگار ویژه خبرنگاران شهرستان ساری هم تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود وقت، تعدادی از افراد برجسته حوزه رسانه را برای نحوه برگزاری این مراسم دعوت کردیم و خبرنگاران فعال شهرستان ساری شناسایی شدند.

روحی با بیان اینکه رایزنی‌هایی هم با مدیران ادارات داشتیم که در برگزاری این جشن به خانه مطبوعات ساری کمک کنند، گفت: از مدیرانی که به ما کمک کردند و هم از مدیرانی که نتوانستند به ما کمک کنند، تشکر می‌کنیم و شاید در توان آنها نبود که بتوانند مساعدت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اعتقادم بر این است که در سطح شهرستان ساری برای نخستین‌بار، جشن درخوری برای خبرنگاران برگزار شد، تصریح کرد: اگر چه انتقاداتی هم به این مراسم وارد است و همه می‌دانیم که دیکته نانوشته، غلط ندارد اما سعی ما بر این است که در برنامه‌های بعدی، به صورت بهتری عمل کنیم.

روحی ادامه داد: به جهت اینکه در دوره‌های قبل از منتقدان خانه مطبوعات بودم، با پذیرفتن این مسئولیت می‌خواستم در حوزه رسانه اقدام مؤثری انجام دهم و امروز خودم هم از انتقادات استقبال می‌کنم.

نماینده خانه مطبوعات شهرستان ساری تصریح کرد: در نخستین اقدام خانه مطبوعات شهرستان ساری با برگزاری جشن روز خبرنگار از استاد محمود مختاریان سردبیر فنی روزنامه ایران دعوت به عمل آوردیم و 20 دقیقه صحبت این استاد حوزه رسانه به اندازه یک کلاس آموزشی و البته توفیقی اجباری برای خبرنگاران حوزه شهرستان ساری بود.

وی با بیان اینکه برای رشد و ترقی خبرنگاران برنامه‌های زیادی در دست اقدام داریم، گفت: اغلب خبرنگاران استان چه آنها که در این راه، موی سفید کرده‌اند و چه آنها که تازه از راه رسیده‌اند، همه ادعای برتر بودن دارند و این مسئله جالبی نیست.

روحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های خانه مطبوعات ساری، ساماندهی خبرنگاران، عکاسان خبری و حتی نیروهای دفتری حوزه رسانه است، افزود: به کار شورایی اعتقاد دارم و در برگزاری جشن روز خبرنگار هم از خرد جمعی استفاده کردم.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه تمام دریافتی‌ها از ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری جشن روز خبرنگار شهرستان ساری را در گزارشی به خانه مطبوعات استان، اعلام کردم، یادآور شد: به زودی طی نشستی با اصحاب رسانه، این گزارش به صورت شفاف بیان می‌شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با مساعدت علی بابایی کارنامی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، در  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ساری فضایی در اختیار خانه مطبوعات ساری قرار داده می‌شود و به زودی در این مکان مستقر می‌شویم و مسائل مربوط به خانه مطبوعات ساری و خبرنگاران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول