اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

بانوان خبرنگار لرستانی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور معاون استاندار لرستان و مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از بانوان خبرنگار لرستانی تجلیل شد.

بانوان خبرنگار لرستانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ظهر امروز در جلسه تقدیر از بانوان خبرنگار استان لرستان در استانداری این استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: عملکرد خبرنگاران لرستانی به ویژه بانوان خبرنگار در تمام زمینه‌ها مثبت بوده است.

روح‌انگیز جهان‌افروز با بیان اینکه به خاطر انعکاس به موقع اخبار توسط رسانه‌های لرستان دفتر امور بانوان استانداری در ارزیابی عملکرد دفاتر سطح کشور طی سال‌های 90 و 91 موفق به کسب عنوان نخست شده است، گفت: ارتباط تنگاتنگ دفتر امور بانوان استانداری لرستان با خبرنگاران و قشرهای مختلف بانوان عامل مهمی در راستای موفقیت و پیشبرد اهداف این دفتر محسوب می‌شود.

وی به طرح ملی رحمت اشاره کرد و گفت: طرح ملی رحمت با حضور و مشارکت 40 هزار بانوی خانه‌دار در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی در سطح استان لرستان اجرا شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه آموزش مهارت‌های زندگی از جمله همسرداری و تربیت فرزند بر اساس موازین اسلامی و اخلاقی در پنج مرحله در قالب این طرح اجرایی شده است، متذکر شد: دوره‌های تخصصی و عمومی آموزشی این طرح نیز به مدت 120 ساعت برای زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برگزار شده است.

جهان‌افروز اذعان داشت: تاکنون ده‌ها پژوهش با موضوع حجاب و عفاف و طلاق در استان انجام شده و راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت علمی نیز برای کاهش نرخ طلاق در این زمینه ارائه شده است.

در پایان از بانوان خبرنگار با اهداء لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول