اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنج شنبه این هفته

خبرنگاران محمودآباد تجلیل می‌شوند

نهمین آیین تجلیل از خبرنگاران و دومین آیین تجلیل از فعالان اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی محمودآباد پنج‌شنبه (پس فردا) برگزار می‌شود.

خبرنگاران محمودآباد تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نهمین آیین تجلیل از خبرنگاران و دومین آیین تجلیل از فعالان اطلاع‌رسانی این شهرستان صبح پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گفته سخنگوی فرمانداری محمودآباد، این برنامه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با حضور همه مسئولان شهرستانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد محتاطی تصریح کرد: در این مراسم نمایشگاهی از آثار انتشار یافته خبرنگاران در مطبوعات و خبرگزاری‌ها برپا می‌شود و مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی محمودآباد نیز فعالیت‌های خود در زمینه اطلاع‌رسانی را به نمایش در می‌آورند.

وی تعداد خبرنگاران فعال این شهرستان را بیش از 15 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 12 نفر در خانه مطبوعات عضو هستند و پرونده فعال دارند.

محتاطی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی و بدون چشم‌داشت خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان، امیدوارم حضور چشمگیر مدیران در روز آیین تجلیل کمترین تقدیر از خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول