اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

زیبایی مساجد به حضور نوجوانان است

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: زیبایی مساجد به حضور جوانان و نوجوانان است که باید حضور این نسل در مساجد پررنگ‌تر شود.

زیبایی مساجد به حضور نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه قزوین، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مساجد حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین از خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید کرد و به تشریح برنامه‌های روز جهانی مساجد در این استان پرداخت.

حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی جایگاه مساجد را در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: مساجد امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش تأثیرگذاری داشته و باید تلاش کنیم که برنامه‌هایی جامع و کاملی در مساجد برای نمازگزاران به خصوص نسل نوجوان و جوان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای برنامه‌های تخریبی و ضد فرهنگی برای نسل نوجوان و جوان قرار می‌دهند که در این زمینه همه وظیفه دارند در مقابل این هجمه فرهنگی دشمنان مقابله کنند.

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین نقش هنرمندان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان در زمینه مساجد کمرنگ است و باید هنرمندان این استان تلاش کنند با هنری که در زمینه عکس و فیلم دارند حضور مردم نمازگزار و نسل نوجوان و جوان را با آثار هنری خود به ثبت برسانند.

صفی‌خانی ادامه داد: در این زمینه با همکاری حوزه هنری مسابقه عکس در رابطه با مسجد برگزار کردیم که مورد استقبال هنرمندان استان قزوین قرار گرفته است.

وی حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: زیبایی مساجد به حضور نسل نوجوان و جوان بوده و اگر این حضور کمرنگ شود به مانند یک اکواریومی است که در آن هیچ ماهی وجود ندارد و باید در این زمینه تلاش کنیم که حضور نسل جوان در مساجد پررنگ شود.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول