اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت روز جهانی مسجد

فعالان فرهنگی مساجد در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسمی به ‌مناسبت روز جهانی مسجد و تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد و ائمه جماعت روز چهارشنبه در مسجد نورالمهدی کرمانشاه برگزار می‌شود.

فعالان فرهنگی مساجد در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری جلسه‌ای با همکاری اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به ‌مناسبت روز جهانی مسجد در کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه روز چهارشنبه در مسجد نورالمهدی واقع در شهرک رسالت شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه از ساعت 18 الی 20 برگزار و از ائمه جماعت، خادمان و فعالان فرهنگی در امور مساجد تجلیل می‌شود.

قبادی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه یک‌هزار و 200 الی یک‌هزار و 300 مسجد به اسم وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 200 الی 300 مسجد در استان در حال ساخت هستند و 900 الی هزار مسجد قابل استفاده بوده و نماز جماعت در آن برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص مشکلاتی که مساجد استان کرمانشاه با آن روبه‌رو هستند، تصریح کرد: نبود یک متولی ناظر و حامی واحد در مساجد مشکلاتی را به ‌وجود آورده و نباید چند دستگاه بر مساجد نظارت داشته باشند.

این مقام مسئول اعلام کرد: زیباسازی فیزیکی مساجد، خوش‌برخورد بودن ائمه جماعات و نیز برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع از عوامل تاثیرگذار در جذب جوانان به مساجد است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول