اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین از خبرگزاری فارس استان

صفی‌خانی قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید به عمل آورد.

بازدید قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین از خبرگزاری فارس استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید به عمل آورد.

صفی‌خانی پس از گفت‌وگو و نشست با خبرنگاران فارس قزوین در جریان چگونگی مخابره اخبار در خبرگزاری فارس قزوین قرار گرفت و از نزدیک با نحوه کار بخش‌های مختلف این خبرگزاری آشنا شد.

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در این بازدید بیان کرد: خبرگزاری فارس به دلیل مخاطبان زیادی که دارد توانسته در مسائل مختلف کشور تأثیرگذاری بسزایی را داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی با اشاره به نقش مساجد در جامعه اسلامی عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های مدون نوجوانان و جوانان را به سمت مساجد سوق دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، باید با ترویج آموزه‌های دینی در بین جوانان آن‌ها را از هرگونه آسیب‌های احتمالی دور نگاه داریم.

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد تصریح کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین برای روز جهانی مسجد برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته و عملکرد مثبتی در فعالیت‌های مساجد این استان داشته است.

صفی‌خانی اذعان داشت: خبرگزاری فارس با انتخاب سوژه‌های ناب به دنبال نقد منصفانه بوده و خبرهای آن مورد اعتماد مردم است.

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: هرچه به مساجد توجه بیشتری شود مشکلات اجتماعی کاهش پیدا کرده و بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/77003/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول