اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 120 نشست هم‌اندیشی دفاع مقدس در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت این هفته 120 نشست هم‌اندیشی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 120 نشست هم‌اندیشی دفاع مقدس در استان زنجان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های تبیینی همچون سال‌های گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان‌هایی با موضوع دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموع 120 نشست هم‌اندیشی دفاع مقدس در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گفتمان‌هایی در قالب ایثار و شهادت در نظام اسلامی نیز در استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این نشست هم‌اندیشی‌ها در سطح مدارس و مساجد استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که امسال هیئت ثارالله استان 35 نفر را در این زمینه پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به انتشار خاطرات رزمندگان و ویژه‌نامه دفاع مقدس در استان زنجان، یادآور شد: از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل می‌آید.

دشتکی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس از روحانیون رزمنده استان زنجان تجلیل می‌شود، ادامه داد: نمایش فیلم در هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه فیلم‌هایی که در اختیار اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان قرار دارد، به اندازه کافی پاسخگوی نیازها نیست، ابراز داشت: اگر اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی فیلمی در زمینه دفاع مقدس داشته باشد، به صورت رایگان در سینماهای استان پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز در قالب مسابقات مختلف برای هفته دفاع مقدس در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول