اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

5 کمیته برنامه‌ریزی دفاع مقدس در آبادان تشکیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پنج کمیته برنامه‌ریزی دفاع مقدس در این شهرستان تشکیل شد.

5 کمیته برنامه‌ریزی دفاع مقدس در آبادان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل عساکره ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان که با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهارکرد: دفاع مقدس جزئی از هویت دینی، انقلابی و ملی ایران اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس در حقیقت نماد مقاومت و دفاع جانانه از کیان نظام جمهوری اسلامی و جزء نقاط عطف و مسائل مهم تاریخ معاصر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ادامه داد: در گذشته هرگاه کشورمان وارد معرکه‌ای می‌شد جزئی از خاک این کشور ضمیمه کشور دیگری می‌شد اما در دفاع مقدس که نظام ما نوپا بود و اوضاع سیاسی مستقر نشده بود دشمن با تحریک استکبار جهانی مرزهای ما را مورد حمله قرار داد و خاک کشور را اشغال کرد.

عساکره تصریح‌کرد: اما مقاومت دلیرانه ملت ایران در برابر تهاجم عراق موجب شد تا ذره‌ای از خاک این کشور جدا نشود.

وی اضافه‌کرد: با وجود اینکه نیروهای نظامی در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند اما ملت ایران نقشی بی‌بدیل را در دفاع از کشور از خود نشان دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خاطرنشان‌کرد: در این راستا پنج کمیته برای برگزاری هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شده است.

عساکره افزود: کمیته تبلیغات و فرهنگی به دبیری شهرداری، کمیته روابط‌عمومی با محوریت صداوسیما، ایثارگران با مرکزیت بنیاد شهید، کمیته نظامی و انتظامی با دبیری ناحیه مقاومت بسیج و کمیته پشتیبانی با محوریت فرمانداری آبادان تشکیل شده است.

وی تصریح‌کرد: در این راستا مسئولان کمیته‌ها با اعضای خود جلساتی را برگزار و برنامه‌های خود را تدوین و تا هفته آینده به دبیرخانه گرامی‌داشت دفاع مقدس که ناحیه مقاومت بسیج است اعلام کنند.

انتهای پیام/72008/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول