اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه ستاد کنگره شهدای سپاه استان قزوین خبر داد

برپایی بازارچه کتاب قزوین در هفته دفاع مقدس

مسئول دبیرخانه ستاد کنگره شهدای سپاه استان قزوین از برپایی بازارچه کتاب با تخفیف قابل توجه در هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد.

برپایی بازارچه کتاب قزوین در هفته دفاع مقدس

سعید کافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جمع‌آوری آثار دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه مهم این ارگان بعد از گذشت 33 سال تشکیل ستاد کنگره شهدا در استان است.

وی ادامه داد: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ جمع‌آوری آثار شهدا در غالب کمیته‌های جمع‌آوری، پژوهش و تدوین و تبلیغات، فضای مجازی و سایبری ستاد کنگره شهدا را نیز بر عهده دارد.

مسئول دبیرخانه ستاد کنگره شهدای سپاه استان قزوین بیان کرد: هر فعالیتی به شرایط و بستری خاص نیاز دارد و جمع‌آوری آثار دفاع مقدس و شهدای گرانقدر شرایط متنوعی را در راستای پژوهش و نویسندگی در استان فراهم کرده است.

کافی خاطرنشان کرد: از برگزاری نشست سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان طی سال‌های 70 تا 75 حدود 10 درصد از کتاب‌های سرداران استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: ستاد کنگره شهدای استان قزوین همواره در جمع‌آوری و تولید آثار فاخر از شهدا تلاش می‌کند.

کافی با اشاره به عناوین کتا‌ب‌های چاپ شده یادآور شد: کتاب‌هایی با عناوین سردار سید جوادی، سیاهپوش و اکبری رضایی کار شده و در محور رزمندگان استان قزوین؛ بخش زنان ایثارگر در حال تحریر است و تا سال آینده 150 جلد با عناوین مختلف چاپ و در تیراژهای مختلف در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مسئول دبیرخانه ستاد کنگره شهدای سپاه استان تصریح کرد: کتب چاپ شده در مرحله نخست به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار گرفت که با استقبال خوبی رو به رو شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جدید بازار کتاب مطمئنا کتب در دست چاپ با هزینه حداقلی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کافی اظهار کرد: در سال گذشته کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان حفظ آثار استان قزوین در نمایشگاه‌های کشوری دفاع مقدس ارائه شد.

وی در ادامه گفت: این کتاب‌ها به بهانه‌های مختلف هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت سری در اختیار نواحی مقاومت حوزه‌های بسیج قرار گرفت.

کافی با اشاره به کتاب‌های چاپ شده سرداران استان قزوین عنوان کرد: در نمایشگاه سراسری سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان شیراز؛ کتب سرداران استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس سال جاری نیز در چند نقطه مهم استان بازارچه کتاب با تخفیف قابل توجه خواهیم داشت که هدف از برپایی این بازارچه آشنایی و انس با فرهنگ شهادت و شهدا است.

این مسئول در پایان به گردهمایی مؤلفان و دوره‌های آموزشی آنان در ستاد کمیته پژوهش ستاد کنگره شهدای استان اشاره کرد و گفت: به زودی سومین کلاس آموزشی این مؤلفان برای پرورش استعدادها در راستای تولید آثار فاخر و ارزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/77008/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول