اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ایلام:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایلام باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جعفر منتظری صبح امروز در نشست هماهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را پیش‌رو خواهیم داشت که این برنامه‌ها در استان به ریاست استاندار ایلام برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران برای نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار شهدای گرانقدر و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان و ظرفیت، یاد و خاطره آن عزیزان را زنده نگاه داریم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام خواستار برنامه‌ریزی دقیق تمامی نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در استان ایلام شد.

منتظری از ادارات و نهادها خواست تا در راستای الگوسازی و آشنا ساختن نسل جوان با رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و شهدای گرانقدر، با فضاسازی و انجام امور فرهنگی تلاش‌های لازم را به عمل آورند.

در پایان اعضا پیرامون بزرگداشت و برگزاری باشکوه مراسم‌های ویژه هفته دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/2246/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول