اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اجرای بیش از 1000 برنامه طی هفته دفاع مقدس در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار برنامه مختلف طی هفته دفاع مقدس در استان زنجان اجرا می‏شود.

اجرای بیش از 1000 برنامه طی هفته دفاع مقدس در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام به نیابت از ابرقدرت‎ها جنگ تحمیلی را آغاز کرده بود که مهم‏ترین هدف آن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه کفر در مقابل اسلام قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: هر کشوری که در مقابل این هجمه قرار می‏گرفت به شکست محکوم می‏شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با عنایت و توجه خداوند و به برکت خون شهدا و حماسه رزمندگان افتخار بزرگی نصیب کشور شد، اضافه کرد: این دوران مقطع پر افتخاری برای ملت و کشور محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح استان زنجان نیز افتخارات بزرگی را در دوران دفاع مقدس کسب کرده‏اند، تصریح کرد: رزمندگان استان زنجان در 19 عملیات بزرگ آفندی خط‌‌‌شکن بوده و حماسه‏های بزرگی را خلق کردند.

کرمی با اشاره به اینکه همچنین رزمندگان استان زنجان در 27 عملیات پدافندی در مقابل سنگین‏ترین پاتک‏های دشمنان مقاومت می‏کردند، یادآور شد: امروز باید ارزش‏های این دوران برای نسل جدید تبیین شود.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و همه بسیجیان و تشکل‏های مختلف و مردم برای این هفته برنامه‏ریزی می‏کنند، ادامه داد: در مجموع بیش از یک‌هزار برنامه برای این هفته پیش‏بینی شده است.

*بازنمایی عملیات نصر 7 در استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه عملیات نصر 7 طی هفته دفاع مقدس در استان زنجان بازنمایی می‏شود، اذعان داشت: این بازنمایی‏ها اقدام فرهنگی بسیار خوبی است که در سال‏های گذشته نیز در سطح کشور و استان زنجان اجرایی شده است.

*رژه نیروهای مسلح زنجان در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در بازنمایی عملیات و رزمایش‏های صورت گرفته از نظر کیفیت رتبه برتر را کسب کرده است، تصریح کرد: در رژه روز 31 شهریور ماه سال‌جاری نیز نیروهای مسلح استان زنجان آمادگی خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول