اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد باید باشکوه برگزار شود.

هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان نیروهای مسلح و برخی از دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، پیرامون بزرگداشت و برگزاری با شکوه مراسم‌های ویژه هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

وی در این جلسه طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران برای نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و وظیفه داریم، با نهایت توان و ظرفیت، یاد و خاطره همه آن عزیزان را زنده نگاه داریم.

در ادامه این جلسه فرماندار خرم‌آباد خواستار برنامه‌ریزی دقیق همه نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر هفته دفاع مقدس در شهر خرم‌آباد شد.

ولی‌پوری در این خصوص بیان داشت: از ادارات و نهادهای دولتی شهرستان خواسته شده در راستای الگوسازی و آشنا نمودن نسل جوان با رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و شهدای گرانقدر، با فضاسازی و انجام امور فرهنگی در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران جنگ تحمیلی گوشه‌ای از فضای معنوی آن دوران را در سطح شهر بازسازی کنند.

فرماندار خرم‌آباد نصب تمثال شهدا در سطح خیابان‌های شهر، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌های رزمی دفاعی و چندین عمل مشابه در ایام هفته دفاع مقدس را از مصوبات اصلی این جلسه ذکر کرد.

انتهای پیام/2304/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول