اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان عنوان کرد

دفاع مقدس پرافتخارترین ایام پس از انقلاب

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: دفاع مقدس پرافتخارترین ایام پس از انقلاب است که خبرنگاران می‌توانند لحظه لحظه‌های مغفول مانده از دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

دفاع مقدس پرافتخارترین ایام پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در همایش بررسی نقش رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس باید به عنوان پرافتخارترین ایام پس از انقلاب یاد کرد، افزود: دفاع مقدس باعث شد بتوانیم در بسیاری از عرصه‌ها توانمندی‌ها و صلابت خود را به دشمنان ثابت کنیم.

وی  تصریح کرد: اگر دشمن زبون به ما حمله نمی‌کرد، امروز در 34 سال گذشته از انقلاب اسلامی، کشور ما در این سطح از رشد و پیشرفت نبود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان ادامه داد: در آن دوران ایران اسلامی با کمترین امکانات اما بالاتر از آن با ایمان به خدا و رهبری توانست به خوبی در برابر دشمنان صف‌آرایی کرده و به دشمنان ثابت کند که ایمان پیروز است.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کردند اقتدار و حاکمیت نظام را زیر سئوال ببرند، افزود: با تدبیر امام(ره) و نیروی دلاورمردان و جهادگران دفاع مقدس توانستیم حماسه‌های زیادی را بیافرینیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به آنچه استمرار بخش دفاع مقدس است، یادآور شد: روایت‌گران دوران انقلاب و خبرنگاران با ثبت و ضبط اخبار دوران دفاع مقدس موجب انتقال آن به نسل‌های بعدی شدند.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات ماهواره‌ای و ارتباطاتی دنیای امروز بیان داشت: در دهه 60 ایران اسلامی با حداقل امکانات که ضبط صوت و دوربین عکاسی بود، توانستند این کفر جهانی علیه ایران را ضبط و ثبت کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه بسیاری از صحنه‌ها و لحظات دوران دفاع مقدس مغفول مانده است، اذعان کرد: با وجود اینکه بسیاری از آن لحظات مغفول مانده اما آنچه از جبهه‌ها به مردم انعکاس یافت، باعث شد مردم از اقصی نقاط کشور به یاری رزمندگان بشتابند.

وی با اشاره به رسالت امروز فعالان عرصه رسانه خاطرنشان کرد: امروز در مصاف با دشمن و در برابر جنگ نرم دشمنان رسالت خبرنگار مثل روزهای دفاع مقدس بر عهده خبرنگاران است و ما وظیفه داریم دوران دفاع مقدس، فرهنگ و ارزش‌های آن را زنده نگه داریم.

قاسمی‌فرزاد در پایان با اشاره به اینکه آرامان‌های شهدا همواره باید مورد تکریم قرار گیرد، اظهار کرد: پدران و مادران شهدا اسناد زرنگار زنده‌ای هستند که خبرنگاران می‌توانند لحظه لحظه‌های مغفول مانده از دوران دفاع مقدس را گرفته و به نسل‌های آینده منتقل کنند.

انتهای پیام/89003/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول