اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکواش خبر داد

بیرجند میزبان مسابقات ‌اسکواش بین‌المللی/احداث 3 سالن اسکواش در بیرجند

رئیس فدراسیون اسکواش از احداث سه سالن اسکواش در بیرجند خبر داد و گفت: مسابقات بین‌المللی اسکواش به میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

بیرجند میزبان مسابقات ‌اسکواش بین‌المللی/احداث 3 سالن اسکواش در بیرجند

مسعود سلیمانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود خراسان جنوبی و استقبال جامعه ورزشی استان از ورزش اسکواش، هیئت ورزش اسکواش استان با همکاری شهرداری بیرجند سه سالن اسکواش در یکی از بوستان‌های شهر بیرجند احداث می‌کند.

وی با اشاره به توانمندی‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: هیئت اسکواش استان طی چند سال اخیر با وجود نداشتن اعتبارات لازم از جایگاه مناسبی در استان و سطح کشور برخوردار است و شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات اسکواش دارد.

بیرجند میزبان مسابقات بین‌المللی اسکواش

رئیس فدراسیون اسکواش اضافه کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش به نام شهدای بیرجند با حضور ورزشکاران کشورهای آسیایی و اروپایی به میزبانی شهرستان بیرجند در تقویم برنامه‌های هیئت اسکواش و فدراسیون است.

سلیمانی با بیان اینکه میزبانی مسابقات ورزشی در سطح کشوری و بین‌المللی می‌تواند محک خوبی برای ورزشکاران باشد، تصریح کرد: میزبانی مسابقات اسکواش در سطح کشوری و بین‌المللی در رنکینگ متفاوت، سبب معرفی ظرفیت‌های استان به اقصی نقاط کشور و  همچنین حضور ورزشکاران بین‌المللی می‌تواند چهره فرهنگی و اجتماعی استان را در سطح بین‌المللی مطرح و سفرهای توریستی را برای استان به ارمغان آورد.

شهریور ماه مسابقات بین‌المللی اسکواش برگزار می‌شود

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش ایران‌جونیار به میزبانی ایران، افزود: شهریور ماه امسال یک دوره مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکواش از معرفی مریم باقری به عنوان نایب رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی خبر داد و متذکر شد: هیئت اسکواش خراسان جنوبی در بخش بانوان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و توانسته 29 ورزشکار اسکواش را از ابتدای امسال جذب کند که رکورد خوبی است.

انتهای پیام/69014/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول