اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت اسکواش فارس خبر داد

فارس برای نخستین‌بار صاحب لیگ اسکواش می‌شود

نائب رئیس هیئت اسکواش فارس گفت: علاقمندان و ورزشکاران اسکواش در استان فارس برای نخستین بار صاحب لیگ این ورزش مفرح و شاد می‌شوند.

فارس برای نخستین‌بار صاحب لیگ اسکواش می‌شود

مریم دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اسکواش فارس در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در سطح کشور داشته و برگزاری یک لیگ پویا رشد این رشته را در فارس دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: بانوان اسکواش‌باز فارس سال گذشته در لیگ یک کشوری قهرمان شدند و به لیگ برتر صعود کردند و در مسابقات لیگ برتر جایگاه چهارمی را به خود اختصاص دادند.

این مسئول تصریح کرد: در هر دو بخش آقایان و بانوان، فارس نمایندگانی شایسته در اردوی تیم ملی دارد که حاکی از موفقیت ورزشکاران این استان است.

نائب رئیس هیئت اسکواش فارس کمبود امکانات سخت‌افزاری را بزرگ‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته در این استان دانست و اضافه کرد: تنها سالن استاندارد موجود اسکواش‌بازان خانه اسکواش است که جوابگوی تعداد بسیار علاقمندان نیست.

دبیری حضور حامیان مالی را یک اتفاق بزرگ و مهم در اسکواش فارس برشمرد و گفت: با درایت ریاست جدید این هیئت در دو سال گذشته تحولی بزرگ در اسکواش فارس رخ داده و بخش خصوصی حضور فعالی در ورزش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و تکمیل دو سالن اسکواش در شیراز در دست اقدام است که با افتتاح این دو مجموعه سرانه ورزشی این رشته به سطح مطلوبی می‌رسد.

نائب رئیس هیئت اسکواش فارس در پایان اذعان داشت: ورزش اسکواش در تمام دنیا ورزشی است که خانم‌ها به آن گرایش و علاقه دارند و این هیئت آمادگی پذیرش و جذب علاقمندان را در سراسر این استان دارد.

به گزارش فارس، نخستین دوره لیگ برتر اسکواش فارس در بخش بانوان از فردا یکشنبه 9 تیر ماه جاری برگزار می‌شود و مسابقات آقایان از جمعه آتی کلید می‌خورد.

هشت تیم در بخش بانوان و شش تیم در بخش آقایان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول