اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش کرمانشاه:

اسکواش کرمانشاه نیازمند فضایی باز در پارک‌ها است

دبیر هیئت اسکواش استان کرمانشاه گفت: اختصاص فضایی باز در پارک‌های کرمانشاه به اسکواش، موجب ترویج این ورزش می‌شود.

اسکواش کرمانشاه نیازمند فضایی باز در پارک‌ها است

تورج کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه کرمانشاه تنها استان غرب کشور است که اسکواش در آن رواج یافته، افزود: تنها یک سالن در ضلع جنوبی استادیوم آزادی کرمانشاه به این ورزش اختصاص دارد و اختصاص ‌دادن فضایی باز به این ورزش موجب ترویج آن می‌شود.

کرمی افزود: شایسته است که سازمان‌های مربوطه، فضایی به ورزش اسکواش در فضاهای باز و پارک‌ها اختصاص دهند.

وی اعلام کرد: پارک کوهستان، بزرگراه امام (ره)، طاقبستان و پارک زنبق از جمله مکان‌های مناسب برای این ورزش است و از جاذبه گردشگری برخوردار است.

دبیر هیئت اسکواش استان کرمانشاه از بیمه 120 ورزشکار کرمانشاهی در سال گذشته در این رشته ورزشی خبر داد و اعلام کرد: این تعداد از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان بوده و دانش‌آموزان ورزشکار بسیاری از مدارس کرمانشاه تحت این بیمه قرار گرفته‌اند و استان در دو ساله گذشته بالاترین آمار بیمه ورزشکاران اسکواش در سطح کشور را داشته است.

کرمی گفت: عرفان جمشیدی یکی از ملی‌پوشان کرمانشاهی است که بارها در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفریده و هم‌اکنون جزو سه ورزشکار ثابت اعزامی به مسابقات برون‌مرزی در سطح کشور است.

وی اظهار داشت: توان خوب فکر کردن و فعال‌ بودن لازمه برخورداری از جسمی سالم است و بی‌تحرکی به جامعه آسیب می‌زند و شایسته است که خیرین استان علاوه بر ساخت مدارس و مساجد، به فکر احداث مراکز و سالن‌های ورزشی در شهر باشند.

انتهای پیام/2700/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول