اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش خراسان‎رضوی خبر داد

احداث نخستین باشگاه اسکواش کودک کشور در خراسان‎رضوی

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: 80 درصد برنامه‌های هیئت اسکواش تا به حال اجرایی شده است.

احداث نخستین باشگاه اسکواش کودک کشور در خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسن اصغری ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من نخستین رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی هستم و با برنامه‌های مدون و نیروی انسانی متخصص توانستیم تیم خوبی تشکیل داده و این ورزش را به جای خوبی برسانیم.

اصغری خاطرنشان کرد: برنامه‎هایی که برای این ورزش از آذر ماه سال گذشته و پس از انتخابات ریاست هیئت پیش‌بینی شده، 80 درصد آن اجرایی شده است.

اصغری افزود: از جمله برنامه‎های این هیئت شامل جذب منابع مالی و انسانی، تعامل عملیاتی و کاربردی با اداره آموزش و پرورش، تهیه شناسنامه برای مربیان این رشته، تهیه آرشیو فیلم‎های آموزشی، ایجاد مدارس اسکواش در سنین مختلف، برگزاری مسابقات مختلف، فرهنگ‌سازی و جذب نونهالان است.

وی ادامه داد: حضور در چهار تیم برتر کشور جزو برنامه‎های میان مدت هیئت است و امسال برای نخستین‌بار قصد داریم تیمی برای شرکت در لیگ برتر آماده کنیم که در این تیم از بازیکنان بومی استفاده می‎شود.

اصغری یادآور شد: طبق تفاهم نامه‎ای که با شهرداری داشتیم پارک‎هایی برای اسکواش معرفی شده، که این مکان‎ها شامل بلوار شهید فرامرز عباسی، بلوار شهید کلانتری مقابل هتل پردیسان، تقاطع شهید فکوری بوستان لاله، بلوار دلاوری و بلوار فرودگاه است.

اصغری گفت: تفاهم نامه‎ای با آموزش و پرورش برای راه‎اندازی یک کارگاه آموزشی و انجمن اسکواش امضا کردیم تا کلاس‎های اختصاصی برای دبیران ورزش آموزش و پرورش برگزار شود و این ورزش را در مدارس ارائه کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‎های هیئت، اجرای اسکواش برای کودکان است و قصد داریم مهدکودک‎ها را برای این ورزش مجهز و مربیان نیز آموزش دهیم.

اصغری اظهار کرد: نخستین باشگاه کودک در کشور در خراسان‎رضوی احداث شده و هم‌اکنون فعال است که از این طریق کودکان می‎توانند با ورزش‎های مختلف آشنا شوند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول