اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری:

اسکواش ورزش مظلوم چهارمحال و بختیاری است

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به سطح اعتبارات تخصیص داده شده به این رشته باید گفت رشته اسکواش به نوعی در میان سایر رشته‌های فعال استان مظلوم واقع شده است.

اسکواش ورزش مظلوم چهارمحال و بختیاری است

مجید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با آغاز فعالیت هیئت اسکواش در استان چهارمحال و بختیاری جوانان بسیاری متقاضی شرکت در این رشته ورزشی هستند بطوریکه هر روز بر تعداد متقاضیان این رشته ورزشی افزوده می‌‎شود.

وی افزود: اسکواش یک رشته ورزشی جالب و مفرح است که برخلاف سایر رشته‌های ورزشی امکانات و هزینه کمی نیاز دارد، این در حالیست که نقش بسزایی در تقویت روحیه و توان افراد ایفا می‌کند.

صفری با اشاره به پیشرفت 40 درصدی سالن اسکواش چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته مقرر شد اسکواش استان فعال شود، اما به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون مکانی برای این هیئت احداث نشده است.

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته اعتبار تخصیص داده شده به منظور احداث این باشگاه 10 میلیون تومان بود که برای فراهم کردن مکانی در خور جوانان و نوجوانان علاقمند به این رشته بسیار ناچیز و کم اهمیت است، رشته اسکواش به نوعی در میان سایر رشته‌های فعال استان مظلوم واقع شده است.

وی از قول مساعد مدیرکل ورزش و امور جوانان استان به منظور بهبود وضعیت اسکواش استان خبر داد و گفت: هفته گذشته در جریان دیدار با آقای خبازیان قول مساعد داده شد تا وضعیت اسکواش استان سر و سامان داده شود.

صفری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‎شود در سال‌جاری مکان مورد نظر تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 ورزشکار اسکواش باز بیمه ورزشی شده‌اند، ابراز داشت: ثبت‌نام متقاضیان همچنان در دست انجام است، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با راه‌اندازی سالن اسکواش دور نخستین آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول